Svenerikj Skrevet August 2, 2022 Rapporter Share Skrevet August 2, 2022 Er lyddemper lik på diesel og bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnusBaronen Skrevet August 2, 2022 Rapporter Share Skrevet August 2, 2022 Som regel ja, med unntak av DPF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenerikj Skrevet August 2, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2022 Supert. takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 4, 2022 Rapporter Share Skrevet August 4, 2022 hvilken bil er det snakk om? Gi meg reg.nr så kan jeg sjekke. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenerikj Skrevet August 4, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2022 Br27581 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 7, 2022 Rapporter Share Skrevet August 7, 2022 I følge verkstedhåndboka så er det ikke samme delenr. Men samtidlig så er det kun bakerste nummer som er forskjellig. så det kan tyde på at de er like alikevel. De ser også helt like ut i delekatalogen. Hvis det er snakk i bakre eksospotte. Men det er en del forskjeller ved facelift osv her også ser jeg.. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenerikj Skrevet August 7, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2022 Supert. Tusen takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg