Aero Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Lekte meg litt med en Viggen :) Første ordentlige forsøk på litt airbrushing, så vær snille :p Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by Aero Lekte meg litt med en Viggen :) Første ordentlige forsøk på litt airbrushing, så vær snille :p Nice.. Ble litt fitantet i sideskjrøta, og rutene i carbonfiberen på panseret ble litt for store, Grillen hadde litt feil farge i fhold til bilen. Men ellers jævli bra! yodude yodude Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 kjeda meg så jeg joiner deg. dette er hva jeg gjorde japt på 20min.. Orker ikke å gjøre det 100% shabby as hell! :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 i dette tilfelle gjorde du en bedre jobb enn meg:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by Tape-R Nice.. Ble litt fitantet i sideskjrøta, og rutene i carbonfiberen på panseret ble litt for store, Grillen hadde litt feil farge i fhold til bilen. Men ellers jævli bra! yodude yodude Ble litt legoland takter over det ja :) Har prøvd å smoothe litt nå, men det er vanskelig :( Carbonlayeret var flatt for en stund siden så det er nok fortapt, men de ble litt store de rutene ja ... Dere airbrush guder ... bruker dere gradient eller fikling for å få best resultat? :op Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg