Glacius Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 phuu 534 layers later and 43 MB size file im finally done with my nEW vesion of the ACcord..hope u like it.. i have made it into a Targa top and i have parlty brushed the kit into the body.. the list off adds 1.Speakers behind the seats 2. new seats and stearinwheel 3.lights new wipers. 4.new rims . 5.skirt and bumper *partly brushed * 6 Roll bar .new mirror and a wing .. 7 brushed the windshield from scratch and added the reflections from the sky. 8. new bg and a puddle with rims reflection. 9. the targa top is brushed from scrath . 10 Mesh and some other minor details like smal carbon wing first version the*Clean one* a tuned version is comming soon...cya 8) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil_narkoman Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Den var jo bare drit fet. Du er den beste photoshop modderen ever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craaash Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Sweeeeet! :cocain: Du er helt sjef i ps glacius :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 :D sweet..den var dødsfet.. thumpsup Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by ZeIn phuu 534 layers later and 43 MB size file Dæven døtte..543 lag?? pleier å ha rundt 20 jeg og det synes jeg er mye..hvordan klarer du å ha kontrol over så mange layer? Dødsfet mod..gleder meg til den tuna versjonen kommer Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 satan du er rå i ps:D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Bilen var stygg som juling på fronten, men var kjempebra laga! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Holy ****** shit! Jeg er MEKTIG imponert over PS mod'ene dine.... *bows down to PS-king, ZeIn* Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 hvorfor kan du ikke være bildesigner a? du passer utmerket til den jobben... Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 takk alle sammen j setter stor pris på dette :) j har faktisk søkt paa Transport deisgn / bildesign skole i sverige ..håper bare j kommer inn :D takk igjen :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 wæææ!!! den er så bra at jeg blir redd!! hvor finner du alle de kule bakgrunnene og sexy felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Drit bra mod!!! kongen i ps slår til igjen ;) håper bare j kommer inn :D det gjer du sikkert :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Villtøft. Kan egentlig bare sende et slikt bilde til de du søker hos, så har du plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Dette er noe av det råeste jeg har sett! Greit om jeg bruker som bakgrunnsbbilde på pc'en ? ;) Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 kanonfett... Eneste jeg har og utsette er fremdekket, som ser litt boblete ut på høyre side Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg