Gå til innhold

2007 d-max; '"engine"sikring ryker ved pådrag over 2000rpm

Ranger emnet


lavamakt

Anbefalte innlegg

2007 d-max 3.0td

Hei,

Sliter med at sikring til "engine" ryker(igjen og igjen) om jeg drar bilen noe særlig over 2000rpm.. Da kommer motorlampa opp og turboen kutter.

 

Etter at sikringen ble byttet har jeg sjekket feilmeldinger med en obd adapter, under følger feilkoden:

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: ISUZU
VIN: MPATFS85H7H****


P0045
Raw code: 0045
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Turbocharger (TC) boost control solenoid/supercharger (SC) boost control solenoid - open circuit


P0102
Raw code: 0102
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF) sensor - low input
ISUZU: Mass Air Flow (MAF) Sensor Circuit Low Frequency

 

Noen som har noen formening om hva dette kan skyldes? 

 

 

isuzu.jpg

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår