andreas.na Skrevet August 14, 2022 Rapporter Share Skrevet August 14, 2022 Hei, Jeg har en Ford Ranger T6, 2017 Facelift (3,2l 200 hk) - som har rundt 70.000 km på klokka. Bilen har hatt full service til nå. Problemet oppstår ved full rotasjon av rattet, enten om jeg svinger til høyre eller venstre - ved at forhjulene vil lugge eller nærmest hoppe. Dette er uavhengig om jeg har den i bakhjul- eller firehjulsdrift og om det er fast eller løst underlag. Andre ganger kan den "oppføre" seg pent og ikke lugge. Bilen er ikke gjort noen modifikasjoner med og står på standard dekkdimensjoner (265/65 R17). Er det noen som har vært borti noe lignende før, eller har en teori på hvor feilen kan ligge? Takker og bukker for svar. - Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 15, 2022 Rapporter Share Skrevet August 15, 2022 Har ingen kjennskap til din bil, men symptomene du beskriver høres mer ut som at 4WD og diffsperre er på. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg