suggen Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Får poste her da... det er tydeligvis ikke alle som leser volvo poster.... Vet noen om hvor jeg får pakningssett til Dellorto DHLA45 forgassere? I Norge? Prøver å få kjerra til å slutte å lekke bensin her... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Norsk forhgasser service pleier og ha det meste til de der. Hadde hvertfall overhalings sett til mine 40mm på Alfa. Men jeg drøya det har nye kammer på G så da får jeg se om jeg trenger 45mm hehehehe. Åssen gårre ellers med motoren fått prøvekjørt den? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Den går veldig bra syns jeg! Har satt turtalls-sperra på 7000, og den drar like jevnt hele veien opp til sperra!!! Spiller liksom ikke så stor rolle om jeg har 3 eller 5gir nå lenger, den drar godt på alle gir! *Fornøyd* Må bare få forgasserne i orden, på med rallysperra, inn med nytt ratt og recaro, og så kan vintern komme:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by suggen Den går veldig bra syns jeg! Har satt turtalls-sperra på 7000, og den drar like jevnt hele veien opp til sperra!!! Spiller liksom ikke så stor rolle om jeg har 3 eller 5gir nå lenger, den drar godt på alle gir! *Fornøyd* Må bare få forgasserne i orden, på med rallysperra, inn med nytt ratt og recaro, og så kan vintern komme:D Hey låter coolt. Harru elektronisk tenning med sperrei den au. Ja drar den godt på alle gir harru fiksa bra motor. Harru regna no på hva en sån motor kosta deg? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Tror det kom på bortimot 10lapper, synes ikke det er så ille... Har jo tross alt dobla effekten fra originalmotoren... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by suggen Tror det kom på bortimot 10lapper, synes ikke det er så ille... Har jo tross alt dobla effekten fra originalmotoren... Såppas harru borra og slipa veiv etc au da eller? Dobba så du har over 200hk i den??? Coolt a blir artig vinterbil det der da hehehe brei heile dagen. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 http://www.gikturbo.se/ Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Era Såppas harru borra og slipa veiv etc au da eller? Dobba så du har over 200hk i den??? Coolt a blir artig vinterbil det der da hehehe brei heile dagen. Era Borra 0,10, nye stempler, ringer, foringer i råder, lagre+++ Letta og polerte råder, stempler og veiv. Alt er balansert på milligrammet!!! Svinghjulet er letta ca.3kg og med en vassere clutch. Toppen er NY, har kun gått på og av biltransporteren. Rustfrie ventiler osv. osv. Lista er lang... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg