Gå til innhold

golf 2 vr6

Ranger emnet

911ruf

Anbefalte innlegg

Originally posted by Golf 3 GTD Special

Men har hørt at det er en del som sier at bilen blir for fram tung til å bli godkjent i detta landet her......

noen som vet dette med sikkerhet?

mvh

Vet ikke noe om dette, men jeg vet at Golf 2 VR6 ikke er kjørbart. Med en vektfordeling på nærmere 90/10 så sier det seg vel selv hva du havner ut på... En bil som er litt mer understyrt enn en spark fra 1874, og når den i tillegg er forhjulstrekt........... Velvel mamma.... Vet ingen argumenter for å ha VR6 i 2'er kontra G60, G60 Turbo, 20V Turbo osv.... Anyone....?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Orph

Du må være den tetteste pappskallen jeg har hatt æren ( ? ) av å lese et innlegg av her på bilforumet ! Behøver ikke vøre din feil om du kræsjer, men samme faen om det er din feil eller ikke blir du nektet forsikringsoppreising hvis bilen din er ombygd og ikke godkjent ! Dessuten må jo du være verdens beste bilkjører som aldri kræsjer... Greit, biltilsynet er kanskje litt vel strenge (synes de burde bruke skjønn i enkelt tilfeller), men reglene er skrevet for å holde bilparken i Norge på et sikkert nivå !

Du er bare idiot som oppfordrer til lovbrudd...

Enig med deg på denne jah :D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Nå blir det sikkert en masse helvetes dritkasting gutter...... ;)

jeppz, visst ikke han skjønte hintet at det innlegget ikkje passet heilt inn her........

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i The Golf idag om noen nye dempere som skulle bli TÜV godkjennt for produsenten før de satt igang produksjonen.

Husker ikke hvor gammelt bladet var men trur det var pre-euro, og de måtte betale 3000 DM (eller euro).

Kan dette virke som en pekepinn på godkjennings pris av bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 var den største motoren som var levert i norge,dvs g60,210hk utgaven brydde di seg ikke om,problemet nå er vekta,ifølge biltiløsynet er det en golf2 vr6 godkjent biltilsynet,den var tf-xxxxx reg,tatt inn som flyttegods og reg for 4 pga vekta,det er dette jeg oxo prøver å få til nå,org i vr6 er det jo 174hk,det er innenfor 15% opp fra g60,men i og med at motoren er trimmet ba di om bremsepapir på motoren...

bilen blir framtung med vr6 ja,men dette gir meget bra feste fra stillestående og opp ved rask aks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Tarjei_Hugaas

911 ruf - har seg sånn at jeg har kjøpt en 2,9l vr6. Lurte på om det hadde vært mulig og fått et nummer til deg så kunne jeg eventuelt fått en liste over det som er gjort med din. Trenger litt hjelp, vet ikke helt hvilke deler jeg må ha osv.

tlf 92600673...bare å ringe det..men tror det er værre med 2,9.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider