TommyTott Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 I går driftet jeg litt med min Mx-3. Hvis noen har eller veit om et sted jeg kan legge filmen, så si i fra. Fila er bare på 1.3MB. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Kan legge ut filmen jeg :) Svar meg på msn bare. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Går vel ikke an å "drifte" med fwd? Er vel mer "sladding"/"brekking"/"legge den brei"? :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Går fint ann å drifte med alt som finnes.. og det er bare masse kaos og forvirring med alle disse ordene som brukes etter min mening.. Er vel en film med FWD drifting her eller på drifting forumet.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Tuller litt. Blir vel ikke akuratt drifting. Men vent å se. Trenger bare å få tak i Precious eller en annen som kan legge ut fila Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Til og med the drift king begynte med brekket i sin tid... FWD kan da driftes med de og, men det må gjøres annerledes og er vanskeligere... (ref: Drift Bible) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 http://home.no.net/royapaln/nymappe/ Her finner du filmen det snakkes om :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 mja... drifting? er ikke det jeg legger i drifting i allefall. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 stakkars håndbrekk? :rolleyes: eller brukte han trayslide-trikset? :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Skrev lenger opp at det ikke akuratt var noe drifting. Men gøy er det hvertfall Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 det går ikke an og drifte ordenlig med FWD. f.eks. jeg har bare sett en på breisladden på rudskogen (har ikke vært der alla gangene da) med FWD og han vant fiaskoprisen! det sier vel nokk i seg selv også sprengte han bakdekket sitt på slutten da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 trayslide er gøy. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by TommyTott trayslide er gøy. testa? :D vet ikke om jeg tør å gjøre det på kjerra mi.. hehe noen lag film og se om det faktisk funker ;) ps; fwd drifting? tape-r hadde vel en uno som han satte slicks på bak og pigg fram på en vinterdag? funker fett det.. (litt vanskeligere på asfalt kanskje men :)) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 haha... tragisk Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Hawkon testa? :D vet ikke om jeg tør å gjøre det på kjerra mi.. hehe noen lag film og se om det faktisk funker ;) ps; fwd drifting? tape-r hadde vel en uno som han satte slicks på bak og pigg fram på en vinterdag? funker fett det.. (litt vanskeligere på asfalt kanskje men :)) Neida var fulle piggdekk F/B :) Men med litt teknikk og mye hk så går alt. men den bilen er jævli å kjøre på asfalt. det har jeg erfart for 5 år siden på min forrige:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg