JokkVahl Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Tape-R Neida var fulle piggdekk F/B :) Men med litt teknikk og mye hk så går alt. men den bilen er jævli å kjøre på asfalt. det har jeg erfart for 5 år siden på min forrige:) Mye gamp var det i kruttønna di ? Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Var bare litt slædding det der.. Mye artigere å være på ett avstengt område å leke skikkelig i god fart.. Helst med rwd da, men har tilogmed fått ut ræva skikkelig på skabben som har forhjulsbrekk:) Men vi har våre steder hvor vi leker oss i de sene nattetimer(Helst bane).. Fritt for andre biler og mennesker det er da jeg har det skikkelig gøy Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Er vel egentlig ikke mulig å _drifte_ med FWD. Syns jeg så noen Mcdonald's brett under bakhjulene der, stemmer det? :D Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Hawkon testa? :D vet ikke om jeg tør å gjøre det på kjerra mi.. hehe noen lag film og se om det faktisk funker ;) Filmen er laget. Ligger i denne posten. ;) Originally posted by k9v Er vel egentlig ikke mulig å _drifte_ med FWD. Syns jeg så noen Mcdonald's brett under bakhjulene der, stemmer det? Det stemmer. Sa jo litt lenger opp at det ikke var drifting. Var bare noe jeg skreiv for at folk skulle lure. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 drifting med fwd er fult mulig. må bare ha teknikk fram dekk med MYE grep og mye hp! Har sett en video av en japse som drifta civic.... trodde for et øyeblikk at han kjørte rwd til jeg så han runke brekket. Gamp kjerra mi?=... Skal ikke si at det var mere enn max 150-160hk på 1.4bar trykk. skal jo ikke så mye til for å ligge sideveis med en bil på snø:) må bare ha kontroll for å fortsette:) hehe Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Tommy på Autofil drifta jo aldeles utmerket med Leon Cupra R fwd ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg