Rollo Skrevet September 10, 2022 Rapporter Share Skrevet September 10, 2022 Er det noen som kan fortelle meg hva korrekt åpning på tennpluggene skal være til en Zafira 1,8l 2009. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 10, 2022 Rapporter Share Skrevet September 10, 2022 Har litt å bety hvilken type tennplugg du har. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollo Skrevet September 10, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2022 Oh ja det viste jeg ikke. Har Denso. De sto på 1 og jeg lot de stå sånn, bilen starter og motoren går greit. De gamle er et annet merke, noe slitt og sotete og de hadde åpning på 1,5 :-O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollo Skrevet September 10, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2022 3 timer siden, Quattro73 skrev: Har litt å bety hvilken type tennplugg du har. viste ikke at jeg sendte deg pm , beklager. jeg trodde jeg svarte på meldingen din ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollo Skrevet September 10, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2022 3 timer siden, Quattro73 skrev: Har litt å bety hvilken type tennplugg du har. Oh ja det viste jeg ikke. Har Denso. De sto på 1 og jeg lot de stå sånn, bilen starter og motoren går greit. De gamle er et annet merke, noe slitt og sotete og de hadde åpning på 1,5 :-O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 11, 2022 Rapporter Share Skrevet September 11, 2022 Som regel leveres tennplugger med det gapet de er ment å ha, var alle på 1mm så la de stå på det. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollo Skrevet September 11, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2022 4 timer siden, Quattro73 skrev: Som regel leveres tennplugger med det gapet de er ment å ha, var alle på 1mm så la de stå på det. Takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg