millhouse Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by E30-Cab Jeg hadde heller spart penger mens jeg hadde en slik bil å kjørt den til den stoppa, for så å kjøpt noe skikkelig sjefs no. I stedet for å koste på en slik bil no særlig, for du får aldri noe igjen for en slik en, uansett hva som er gjort med den... Tro meg, det er et sykt tap på slike biler, modern hadde en slik en, og det er ikke mye å skryte av (no offence ass)... Konklusjon: Behold den, og spar heller penger mens du har den til en FET bil... Enda godt at definisjonen FET bil er forskjellig fra person til person. Ikke alle som vil kjøre det samme som naboen.:rolleyes: Accenten er pen i formen,så med litt gjennomtenkt senking og felger er du langt på vei mot en FET ACCENT . Stå på du med Hyundaien din du. Godt med mangfold . Lykke til P.s. Søk på google så skal du finne et par sider som selger styling til Hyundai,har sett sider,mebn er ikke kar om og finne disse igjen Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by nissan-skyline ja du får jo ikke mer enn ca 30 000 kr for den da...og det er en bra fyste bil for en 18 siden den er billig å forsikre og billig i drift da så jeg tror nok at jeg beholder den du Hehe, ja den var god du, det blir en bil med mange dyre utgifter. En accent er laget for gamle tanter og bestemødre, de ruster, de har dårlige, svake deler som overhooodet ikke er laget for å bli grist med av en ungdom. Forøvrig, det er en grunn til at de populært kalles "ACCIDENT". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Det dårlige ryktet til accent er overdrevet. Har selv stiftet bekjentskap med flere accenter gjennom bekjente og en i familien. Min gode nabo hadde også en slik bil. Den hadde da en del småfeil. Dette er feil som er såkalte "barnesykdommer". Når de startet opp produksjonen i 95 hadde den for stive dempere bak og hjullagerene foran var for svake. Dette ble utbedret etter kort tid, så hvis du kjøper en 96 modell så skal du være safe. Naboen hadde dessverre en 95 modell, som den første eieren ikke hadde brydd seg om å få reklamasjonene fikset på. Ellers har de arvet mesteparten fra Mitsubishi Colt, så mekanikken skal være ganske solid. Den scorer også høyt på lite feil i diverse bruktbil rapporter. Må også få med at jeg syns det var morro å kjøre bilen, sintere 1,3 liter er det sjelden du finner i en "gubbebil". Du kan dra den langt på girene og den bare drar og drar helt til turtallsperren slår inn... Konklusjon,! Billig og tøff (med litt pynt, f.esk 15" alu),billig i drift, billig forsikring, morro å kjøre og du har noe ikke alle andre har som f.esk Golf. Solid mekanikk på alle, men styr unna 95 modellen pga barnesykdommer. Kan finne bra 95 modeller også som er utbedret, men generelt er det tryggere å kjøpe en 1 år nyere. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by Robert Hehe, ja den var god du, det blir en bil med mange dyre utgifter. En accent er laget for gamle tanter og bestemødre, de ruster, de har dårlige, svake deler som overhooodet ikke er laget for å bli grist med av en ungdom. Forøvrig, det er en grunn til at de populært kalles "ACCIDENT". Har du noen fakta til å backe opp uttalelsene dine? At Toyota og andre japanske modeller ligger på topp er nok ingen overraskelse for noen. Men at koreanske Hyundai Accent og amerikanske Chrysler Neon kommer i toppskiktet vil nok overraske mange. At Subaru Forester er best blant de yngste bruktbilene er en positiv overraskelse. Her er en rangering av feil på bruktbiler fra 1996 til 1999, lavere er best: http://www.dinside.no/km_bilde/0/102950.jpg Legg merke til at Accenten i gjennomsnitt har færre feil enn biler som 5-serie, A6, Honda Accord og Mercedes C-klasse. LINK til artikkel på DinSide.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by mx6 greit nok det at det er bortkasta penger å chippe en bil uten turbo..men det er det med å bygge noe unikt som ikke alle andre har..skulle alle tenkt som deg tror jeg det hadde vært ufattelig mye mer golf og civic ute på veiene..hvorfor bygge på noe som er oppbrukt???det er ike noe galt med civic eller golf det er bare så mange andre som har de bilene og har stæsja de opp fra før.. synes set er kult om nissan-skyline vil bygge en huyndai jeg..skiller seg litt ut;) det er det som er gøy javell... slike som MEG?... du. nå er det akkurat jeg som BYGGER noe etter min egen smak. faktisk noe veldig få av har... anyway... en hyundai KANKE BLI kul så samma faen hva du gjør med den Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Tape-R anyway... en hyundai KANKE BLI kul så samma faen hva du gjør med den JOo, hvis du gjør den ugjenkjennelig maskert bak masse jalla plast så...ahahahhaha Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Hvis du er av den typen som meg og mange andre her som er glad i litt hardkjøring kan det være en veldig bra plan å beholde den en stund til du har mer kjøreerfaring.. Er veldig lett at førstebilen får seg et par turer i grøfta eller værre.. Tror det er mange her som har lært på den harde måten med førstebilen.. meg inkludert. Jeg ville senka den, putta inn anlegg og kjøpt no ok felger og spart penger til en råere bil etter jeg hadde kjørt fra meg litt.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 -MB 240 GD militær versjon (midlertidig) Hehe, har kjørt ræva av en sån et år jeg også. Fikk 140km/t på min i bratt nedoverbakke, 94A var vell navnet på min. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 høhø:op Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Tror du bør spare pengene til fremtidige reparasjoner. Dama hadde en Hyundai Elantra 95 modell og jeg tror neppe jeg kommer til å oppleve en bil av dårligere kvalitet. Dyrere bil skal man lete lenge etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Hei! Her er det en gutt på 17 som får bil av forelderene og blir nesten slaktet fordi dette skal være en drittbil. Synes en Accent blir tøff jeg med litt styling! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Er vell bare det at folk her ikke ser noe poeng i å gjøre noe ut av bilen. Er vell en bra første bil akkurat som Subaru Pick-upen jeg hadde var en bra første bil. Men tror ikke det er så mange her som blir overtalt til å tro at det er en kvalitetsbil. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 du søta. nå er det MYE forsjell på en standard accent og en WRC..... jeg kan begynne med breddinga! litt styling er ikke total ombygging av karossen vettu Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by fotojan Hei! Her er det en gutt på 17 som får bil av forelderene og blir nesten slaktet fordi dette skal være en drittbil. Jeg skrev min kommentar for jeg tror det er det beste tipset han kan få. Hvis ikke foreldrene har fet lommebok, så jeg ville jeg ikke kostet på den bilen noe. Kan vi ikke få høre noen kommentarer fra fornøyde Hyundai eiere da. Tror det ikke er så mange... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Tape-R du søta. nå er det MYE forsjell på en standard accent og en WRC..... jeg kan begynne med breddinga! litt styling er ikke total ombygging av karossen vettu Vet godt at en WRC er skikkelig breddet, men det burde være mulig å shine opp en vanlig Accent også med litt styling. Kanskje ikke så voldsomt som denne bilen som Kristian Kolberg hadde, men likevel mener jeg at en slik bil kan bli tøff. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.