Magnum_pi Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by hercem Kan vi ikke få høre noen kommentarer fra fornøyde Hyundai eiere da. Tror det ikke er så mange... Jeg var veldig fornøyd med bilen min jeg. Bortsett fra at fargen var mindre sexy.. Tror vel ikke det er så mange Hyundai-eiere på forumet her siden ungdommer skyr merket som pesten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Har vel kanskje noe med at i tester og undersøkelser har man kommet fram til at de bruker de billigste delene... (Dette er ikkke helt riktig da de siste par årene begynner de å bedre seg... Ikke utseende selfølgelig). En positiv ting med er det jo... god storby bil... tar ikke bulker.... BOINK BOINKahahahhaha Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg