Gå til innhold

golfen min

Ranger emnet

invitro

Anbefalte innlegg

Har nå hatt min Golf GTI 16v siden februar nå, sikkert noen som drar kjensel på den ;) siden en medlem her på forumet som har hatt den før.

Har nettopp polert den og knipset noen bilder med et elendig kamera som jeg tenkte jeg skulle dele med dere :D

motoren er en gti 16v med corrado blokk, noen som vet om det utgjør noen forskjell?

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Bilde 6

Bilde 7

har valgt å legge dem ut slik siden bildene er ganske store og jeg har ikke photoshop på denne pc`n

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye er den senket da?

Mener den er senket 60 ;)

Hvordan er det rattet?

Syns det er ganske kult... på grensa for å bli litt for spaca, men jeg liker det!

Hehe, ser litt firkanta ut men er behagelig å kjøre med... godt stoff på toppen for "en-hånds" kjøring ;) og gode "pupper" på sidene for litt hardere :D

noen som forresten har forslag til ny front leppe?

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var jeg å tittet på for en 3-4 måneder siden.

Men fant relativt fort ut at den prisen eieren ville ha for den var uakseptabelt!

Ingen bilder av høyre side bak, er fangeren fortsatt knust?

Sånn som rattet står på bildet, slik sto det når bilen gitt rett frem når jeg prøvde den.

Men men, pen farge å sånn og han har vel gjort noe mer med den forhåpentligvis

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy L

Ingen bilder av høyre side bak, er fangeren fortsatt knust?

Sånn som rattet står på bildet, slik sto det når bilen gitt rett frem når jeg prøvde den.

Har en fanger liggende som bare blir venter på å bli lakket, rattet er det bare å ta av navet å snu litt på... skal stikke ut å ordne på det nå :D (har egentlig ikke tenkt noe på det)

før jeg kjøpte den leste eg gjennom en post der det var noen som var og hadde prøvd den og klagde på skrangling og slik... eneste skranglingen jeg har merket er takluka der det har fallt av en list inni som gjør at den ligger litt løst... er bare tid som står i veien på at jeg skal få ordnet det.

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg ville gjort dette:

fjernet grillspoiler (evnt lakke den, penest uten! :) )

80mm senking fremme (lett for å se sigen ut med 60/60)

Lakkere list på bakluke

Lakkere lister i håndtak

Klare blinklys på skjermer

bli kvitt sirkus baklyktene (enten røde og sorte eller glassklare..alltid en slager!)

ikke missforstå meg! syns bilen er helt sjef! :) digger intriøret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt til MK3 VR6-leppe og lakk alt som ikke er lakka fra før... Da tror jeg det vil bli et facelift (etter min smak)

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha :)

80 mm senking på de veiene som er her er ikke noe godt å kjøre med, men kanskje ;)

hvite blinkers på siden er kjøpt men det var feil type når jeg henta dem...

ellers så var det var tidligere svarte baklykter på den men synes det er penere med hvite bak akkurat nå (er egentlig litt keen på crystal røde å hvite) skal få lakkert noen små detaljer når jeg skal lakkere opp bakfangeren

Bytt til MK3 VR6-leppe

kanskje jeg skal liste meg bort til bilen til søsteren min...

takk for forslaget

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider