Myhrens Skrevet Oktober 7, 2022 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2022 Eg må bytte J519 på min polo 2008 1.4 bud, eg har funnet en ny/brukt J519. Eg lure på om eg kan sette denne i bilen og kjøre avgårde? Begge enheter har samme nummer. Min bil chassi nummer: WVWZZZ9NZ8D022684 Delebil chassi nummer: WVWZZZ9NZ8D020752 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 7, 2022 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2022 Om de har samme delenummer betyr ikke at alt er likt, disse er «satt opp» iht hva bilen er utstyrt med. Sagt på en annen måte, modulen er kodet for det utstyret bilen er levert med. Men ja, du kan bytte, dog må du først hente ut kodingen fra dagens modul og legge den inn på ny modul. Er gjort på to minutter med f.eks. VCDS. Du kan selvsagt kode ny modul uten koding fra den gamle, men da må du selv vite hvilket utstyr som finnes i bilen, eventuelt spørre Møller om de kan hjelpe deg. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg