Sveinung Kristiansen Skrevet Oktober 22, 2022 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2022 Jeg leker meg litt med denne nydelige bilen. Eier lurer litt på forskjellige ting. Denne har webasto. Men det er ikke strøm til panelet og vi vet ikke hvordan vi skal få den i gang. Det er også en rar kontakt i motorrommet. Og en elektromotor i bagasjeromet som vi ikke kan se er koblet opp mot noe. Er en rød tropp over kraft uttaket. Men det er strøm til den. Aner ikke hvordan man slår på strømmen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet November 2, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2022 Oi.. Ingen som kan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 4, 2022 Rapporter Share Skrevet November 4, 2022 Blir ett skudd i blinde, men mulig det er fjernet en eller flere sikringer til anlegget en gang i tiden? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet November 4, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2022 Jeg har sett i sikringsboksen, målt alle og sjekket eventuelt tomme plasser. Alle er fylt og fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 5, 2022 Rapporter Share Skrevet November 5, 2022 17 timer siden, Sveinung Kristiansen skrev: Jeg har sett i sikringsboksen, målt alle og sjekket eventuelt tomme plasser. Alle er fylt og fungerer. Har ikke så mange andre tips enn at du evt finner noen sider på Facebook som omhandler disse bilene. Er ofte mye kunnskap der fra hele verden. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg