Gå til innhold

Amarok 2011 2.0 BiTurbo Turbo Charger Sensor

Ranger emnet


BakkenH

Anbefalte innlegg

Heisann! Noen spørsmål angående en 2011 Amarok 2.0 BiTurbo.

Bilen går konstant i nødmodus, trenger ikke starte den før glødelampa blinker. Sånn ble den etter at det ble prøvd ny MAP sensor. Før dette kunne man kjøre et par 100 meter på 3-4(tusen) omdreininger og lampe kom. 
Forskjellen var at det var av og på med tenning så gikk bilen like fint.

Bilen viser feilkode p0236 Turbo Charger sensor a circuit.

Bilen har fått følgende (oppgraderinger) de siste 2 årene:
Planslipt topp
Ny blokk
Ny MAP sensor
Ny vakuum ventil turbo
Tatt ut turbo(ene) og sjekket slakk.

Bilen er chippet.

Er det noen her som har erfaringer med dette fra tidligere? Selv har jeg liten erfaring med disse og kunne trengt noe å gå på.

Takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår