GolfG60Syncro Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Hva faen skjer gutter?? Helvete heller.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 om det er noe som er stygt på golf så er det sånne greier som det der....for å ikke snakke om golf country. Noen burde heller gi faen enn å smelle på det der... Jettafronten har InGENTING på en golf å gjøre heller, dersom man abolutt må bytte så bytt til ralley...selv om den koster gris... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by startdf om det er noe som er stygt på golf så er det sånne greier som det der....for å ikke snakke om golf country. Noen burde heller gi faen enn å smelle på det der... Jettafronten har InGENTING på en golf å gjøre heller, dersom man abolutt må bytte så bytt til ralley...selv om den koster gris... Takk kjære broder. Du vil få din lønn i himmelen. aneglsmili Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Har sett den første bilen der med KT skilter i Hokksund, litt små bulka i siden. Det kan bekreftes at fronten er like stygg i virkeligheten ;) Så nesten ut som ei blekkplate noen hadde skjært hull i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by audi-maniac Mulig jeg banner litt i kirka nå men....... Grillen er selvsagt JÆVLA fæl, men den støtfangeren er litt fresh da!!?? Liksom litt rallye-preg på den. Litt tøft å ha litt anneledes støtfanger, for alle har jo 90'en. Jeg ville kanskje ikke hatt den på MIN bil, men den fronten hadde gjort seg hvis det var heftig grill der.... Rallye f.eks... Hvis noen har fotoshop-opplegg, kan de jo modde det bildet med rallye front med grillspoiler, også poste det opp her, så vi får se om jeg har rett?????:rolleyes: bare en tanke....... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg