Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 har bestillt senkesett på ebay.de nå, ble et til 379 euro http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=44162&item=7901723099&rd=1 men skjønner ikke helt dette med frakt, ble bare trukket 9 euro for pakking/ekspedisjon, er det alt? eller kommer det mere i tillegg ? hvordan får jeg eventuelt betalt dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 om de trekker deg for frakt eller ikke så må du evt betale det før du får hentet ut pakken på togstasjonen\posten eller hvor enn det kommer til...ikke værre enn det Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Har fått ordnet noe nå, ble ikke trukket via visa, skjønte egentlig ikke helt hvorfor man skulle oppgi visa kortnummeret men men, betalte i allefall i går 404 euro via bankoverføring så vi får håppe det ordner seg, men det eneste som var litt dumt var at det tok mellom 1-2 uker før de får det inn på kontoen i tyskland, vil ha skru bil nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 hva skulle de med kortnummeret da ?? pass på så de ikke lurer deg nå:) skjønner vell ikke het hvorfor du ikke kunne betale postoppkrav. oi oi, ser ut som god settet. får ta å horesenke bilen din jeg da, må jo matche 120mm ned hehe Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by audi-maniac din er lavere tror jeg men her er ivertfall to bilder:;) før og etter gti leppe :) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 jeg har fått meg nytt senkesett. 60-60 AP med senkeskåler foran på 15mm altså 75-60. det gamle senkesettet er nå til salgs. 60-40 supersport. mangler sporstdempere bak da den ene røyk og den andre ble ødelagt under avmontering. pris: 1000kr. send meg en PM Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Jeg trenger det sårt da mine dempere er fucked !! Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg