Gå til innhold

Hjelp til dekal...

Ranger emnet


El_diablo

Anbefalte innlegg

Jeg har en litt sjenerende lakkskade nesten midt på bakluken. Jeg har prøvd å fikse den på alle mulige måter, så nå gir jeg opp med lakkingen. Har bare pusset det ned og grunnet området, og vil lime et klistermerke oppå.

Problemet er at jeg vil ha noe som ser lit tøft ut, kunne tenke meg å ha f.esk et klistermerke med webadressen til hjemmesiden min, som ikke er helt klar enda. Tenkte ca i denne størrelsen som på dette eksempelet under. En tøff dekal med f.esk logoen min, eller noe annet tøft.

x-cars.JPG

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Jeg har en litt sjenerende lakkskade nesten midt på bakluken. Jeg har prøvd å fikse den på alle mulige måter, så nå gir jeg opp med lakkingen. Har bare pusset det ned og grunnet området, og vil lime et klistermerke oppå.

Problemet er at jeg vil ha noe som ser lit tøft ut, kunne tenke meg å ha f.esk et klistermerke med webadressen til hjemmesiden min, som ikke er helt klar enda. Tenkte ca i denne størrelsen som på dette eksempelet under. En tøff dekal med f.esk logoen min, eller noe annet tøft.

x-cars.JPG

 

er det ikke lettere å bare sende den jævla døra på oppretting?.. går vel 2mnd så ruster klistremerket ned....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det koster peng... Dessuten har jeg sikret området, eneste problemet mitt er å få det pent og glatt. Er ikke så flink til å lakke, så derfor vil jeg bare kline på noe greier som holder rust bort og klistre noe tøft utenpå.

Har holdt i over et halvt år nå på denne måte. Jeg klinte bare på litt tectyl og laget en viperstripe på bakluken med dette, men det ser ikke pent ut med en slik stripe på luken min + at den begynte å gå litt i oppløsning på slutten pga vask.

Derfor gjør jeg følgene. Har fjernet all tectyl, lakken under er like pen, bortsett fra der lakkskaden er. Har jevnet ut skaden med litt sparkel og pusset med sandpapir. Har også primet 2 lag med grunning, kommer i hvertfall 1-2 lag til. Eventuelt tectyl og så et lite sticker for å dekke alt dette.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for bidraget ditt, men du har ikke skjønt det helt. Jeg er på jakt etter et lite dekal, må være på samme størrelsen som eksempelet jeg lagde , trenger ikke å være helt firkantet. Kan bruke mitt eksempel som mal. fant et tilfeldig bilde på internett og tegnet inn ca hvor stor skaden er og hvordan den ser ut på dette bildet. Det er det rød feltet jeg skal ha en dekal å dekke over.

 

audnissan2.jpg

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noe i den duren. Trenger ikke å være firkantet, poenget er at det dekker skaden. Har laget et lite eksempel til, som jeg ikke er helt fornøyd med. Det er bare å fyre løs folkens, det forslaget jeg liker best vil bli brukt på bilen min. Her er mitt nye forslag...eksempel.JPG

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så dum den heller, men det hjelper litt hvis den har en kant helt nede (Se bildet av de to bilene, skade med rødt) pga skaden er helt i nedkant nesten midt på bakluken.

Men eller var den bra, er fortsatt bare å fyre løs. Skal ha dekalen på plass i kveld, tenkte jeg...

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår