knut-a Skrevet November 15, 2022 Rapporter Share Skrevet November 15, 2022 Har en 2010 Tiguan og får feilmelding på bending light. Begge pærer funger når jeg setter de på manuelt. Høyre side fungerer når jeg svinger til høyre men venstre side funker ikke. Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 1, 2022 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2022 Defekt pære antageligvis er vel en H7 som står der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut-a Skrevet Desember 2, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2022 Som jeg skriver virker begge pærene når jeg setter de på manuelt. Det er HB4 pære på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 3, 2022 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2022 Og hva sier diagnosen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg