Gran Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Hvor ligger 302 efi i pris? Girkasse som passer motoren, med moderat trimming? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Gammelt innlegg, men når jeg så en tilsalgs kan jeg jo si fra :) På Us Import Autodeler AS sin annonse i AMCAR har det jo stått en 302 EFI tilsalgs i endel måneder nå....pris 10.000 aner ikke om dette er representativt for denne motor.. Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by BOWTIE Gammelt innlegg, men når jeg så en tilsalgs kan jeg jo si fra :) På Us Import Autodeler AS sin annonse i AMCAR har det jo stått en 302 EFI tilsalgs i endel måneder nå....pris 10.000 aner ikke om dette er representativt for denne motor.. Takk! Må bli motor på meg nå. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Gran Takk! Må bli motor på meg nå. Bil også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg