Gå til innhold

Hater de som fant opp laseren til fartskontroller :(

Ranger emnet

Cathan

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kaksa

Ok, men vi kan også då begynne å diskutere om: "rundt svingen" faktisk er "i nærheten".. :p

<-Kverulant. :p

Hadde de skutt meg med laseren 5-10 sek før svingen hadde jeg ikke blitt tatt. Det var 80 rundt svingen. Jeg hadde ca 90 når han vinket meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også liker å kjøre fort , men på strekninger der jeg er klar over at det ofte er kontroll....

da pleier jeg å kontrolere gassen litt.. har kjørt litt over 1 år.. heldigvis ingen bøter ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

jeg også liker å kjøre fort , men på strekninger der jeg er klar over at det ofte er kontroll....

da pleier jeg å kontrolere gassen litt.. har kjørt litt over 1 år.. heldigvis ingen bøter ;)

Jeg har ikke vært på øyen (Osterøy) på ca 4 år og da var ikke den veien der. Jeg pleier også å roe meg der jeg vet at de pleier å ha kontroller. Har ikke fått en fartsbot siden mai 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med bot og prikker...

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cathan

Jeg har ikke vært på øyen (Osterøy) på ca 4 år og da var ikke den veien der. Jeg pleier også å roe meg der jeg vet at de pleier å ha kontroller. Har ikke fått en fartsbot siden mai 2001.

Var det på hanningsdalslinja? :P

Da er det godt forståelig at du kjørte for fort... Den veien er konge

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider