Gå til innhold

Bilder fra Street Legal 02 Mai Forus

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Flott treff, godt og varmt. Skulle bare ha vært litt flere forskjellige biler og ikke så jævli stiv inngangspris.. 100kr!

Men tok meg også en runde rundt på parkeringsplassen, var jo der de råe bilene stod.....

Ble en fin helg med Stadion åpning m/tilhørende festing på byn for så og våkne opp til Street Legal dagen derpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er temmelig vanlig med gudstjeneste.

syns treffet var perfekt jeg.. eneste var at jeg er temmelig rød nå.. (solbrent).

grunnen til at det kom få biler i bad boys er at breakout er 7.70 i år.. (var 7,49 i fjord) og mange av dem som måtte bremse(eller hadde mulighet for og kjøre under) for og ikke komme under den der i fjord gidder ikke nå. har jeg hørt av han som sprang på bildet.. (samboern til morra mi) han sitter i timingteamet og snakka med di fleste deltakerne så trur han har fatta rett

men dem slet mye med at folk som sku være crew ikke kom osv. og ikke minst slapp komentator som jeg trur aldri har vært på street legal før.

sku likt og sitt Rune hove i f-150n og stig bakke i c5n eller noe

ystebø(usikker på staving) hadde vist ikke skrudd ferdig enda.

stig bakke og kona sto og skrapte gummi etter burnerene så jeg.

granada mannen hadde vært kult og sitt menmen.. blir nok bedre arrangert neste (da dem så at ting ikke fynka så godt denne gangen)

den orange/svarte picupen med _TEIPA_ Flammer var forsåvidt min favoritt. gikk en del tanker gjennom hode mitt når han kjørte i fra vingebilen det enne draget... tenk deg en slik med sjuk flamme lakk og orntelig forseg gjort arbeid. kooonge sier bare jeg

- jeg betaler fint 100kr for komme inn.. men hadde våre greit om dem hadde satt av aaalt overskuddet til byggning av egen stripe(vet ikke helt hvordan pengene blir brukt men)

mvh

Heggis/stian friis helgesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Heggis

syns treffet var perfekt jeg.. eneste var at jeg er temmelig rød nå.. (solbrent)

he he, jeg også. Det er latterlig å sette breakout'en på 7,70, og dermed skremme vekk de heftigste bilene. Det er bedre med flere biler som går skikkelig fort, enn ingen biler. Hadde også håpet å se Rune Hove i Lightningen, det snakkes jo så mye om at han kjører fort (hvilke tider har han fra før egentlig?)

Håper at noen ligger ut noe video snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal snakke med sønnen til rune hove i morgen tenker jeg(kammerat) så kan spør han hva han kjørte på i fjord.. men han har jo ny kompressor nå.. som skal gi 200hest mere en den gamle

var noe problemer der.. sku lade 15psi med den nye.. men lada bare 4 men hadde like mye hk som han hadde før på 8psi fikk ikke med meg alle ditaljene i diskusjonen for det ble litt for innvikla for meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal snakke med sønnen til rune hove i morgen tenker jeg(kammerat) så kan spør han hva han kjørte på i fjord.. men han har jo ny kompressor nå.. som skal gi 200hest mere en den gamle

var noe problemer der.. sku lade 15psi med den nye.. men lada bare 4 men hadde like mye hk som han hadde før på 8psi fikk ikke med meg alle ditaljene i diskusjonen for det ble litt for innvikla for meg :p

Har du snakket med ham eller? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dem slet mye med at folk som sku være crew ikke kom osv.

Ordin veit hvor han kan henvende seg vist han trenger vakter og slikt ;) Du kan nevne det for samboeren til mor din som sitter i timingteamet.

Hadde det ikke vært konfirmasjon så hadde jeg vært der jeg også.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sagt i fra Veilside, Rune hove sin sønn(Kjetil) huska ikke nyaktid tid på lightningen i fjord men han trudde det var ca 9

i år er det bestilt en del nytt blant annet "slicks" så blir bedre tider i år.. kan ikke være mye kult og spinne 201 meter ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider