Gå til innhold

TopGear slaktet Nissan 350Z

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Flere som fikk med seg dette makkverket av tendensiøs journalistikk?

Ikke nok med det, New Beetle Cab. er designet av Hitler, Alf 147 GTA er baaaare skit, men de hadde kjøpt den likevel. Hele cab testen var så vanvittig farga over at de ikke er istand til å finne en duganes engelsk rival i denne klassen, da er er det likegodt å kritisere alle alternativene. De kritiserte faktisk ikke Copen skikkelig, og den er jo faktisk en liten drittbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D

kan jo faktisk hende Zen fortjener slakt, aldri testa en jeg, så kan ikke uttale meg. og det med "designed by hitler" var ikke så hardt å skjønne at var et dårlig forsøk på å være morsom..

det mest kritiske ang alfaen var det britiske forhandler nettet.. og det at de taper seg fort i verdi. hvis de taper seg fort i verdi så er jo det en negativ ting som er verdt å peke på..

MEN. det er lov å ikke ta alt så seriøst da :P

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å le meg skakk under hele programmet.. Syns det var kjempemorsomt, og man må ta det for det det er. Ikke som nøytrale tester, ikke som vanlige tester der det meste skrytes av og man glemmer de negative tingene.

Synes han klarer å skyte blink på fakta salv om han setter det meste på spissen. Skal man kjøpe bil kan man jo ikke bare basere valget på et lite program, og jeg synes programmet er bra, fordi det er ganske ærlig, selv om det ikke er så grundig. Ganske kul humor synes jeg og, så programmet er riktig så underholdene. Han har jo også skikkelig peiling på bil, i forhold til en viss norsk reporter...

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Nå må jo folka skjønne at Jeremy Clarkson har kjørt det meste som denne jorden har å tilby av det på fire hjul, og da er det ikke rart han er litt sær..

Jeg hadde selvfølgelig syntes 350Z var rå (ikke akkurat hoja og hylt som noen gjør i Autofeil, menne..), men hadde jeg kjørt noe som var bedre, og råere, så hadde jeg sikkert ikke syntes at 350Z er like rå..

fcuk, det virker som at du tar det litt personlig.. altså.. ikke for å angripe deg eller noe sånn, men kar'n har peiling liksom.. men nå må jo ingen heller glemme at hvordan man liker en bil/ting, er helt individuelt! Er det noen her som venter på en film som de syntes ser drit rå ut, men får dårlig kritikk, og ikk gidder å gå og se filmen pga. den fikk dårlig kritikk?

Håper ingen tok seg nær av det jeg skrev....

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Altså.. Nå må jo folka skjønne at Jeremy Clarkson har kjørt det meste som denne jorden har å tilby av det på fire hjul, og da er det ikke rart han er litt sær..

Jeg hadde selvfølgelig syntes 350Z var rå (ikke akkurat hoja og hylt som noen gjør i Autofeil, menne..), men hadde jeg kjørt noe som var bedre, og råere, så hadde jeg sikkert ikke syntes at 350Z er like rå..

Jeg skjønner så absolutt at mannen har lov til å være litt sær, men at han favoriserer britiske biler så voldsomt, irriterer meg en smule...

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å huske at detvar ikke bare skryt det han kom med da han testet en Aston for en tid tilbake siden..... drev faktisk og gjorde narr av gir opplegget på den.... så det er ikke bare skryt av engelske biler.....

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider