Gå til innhold

TopGear slaktet Nissan 350Z

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by mabbutt

Da beklager jeg at jeg ikke har sett så mange episoder...

Hissigper :)

Hehehe. Neida, er ikke hissig jeg. Bare påpeker at han i tidligere programmer også har slaktet britiske biler..

Men er vel egentlig ikke noe særlig med rene britiske biler igjen? Mange av dem er vel eid av utenlandske firma..?

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image til topgear er jo at de sier det negative med nye biler da, ikke at man har funnet opp løsningen på verdens problemer hver gang... Vil man bare ha skryt kan man se på f.eks Autofil og slikt.. Men jeg ser ikke helt poenget i å klage på bilprogrammer... Man kan vel aldri få nok av dem egentlig bare...

Og ser du på kamerateknikk og redigering er Top Gear det ypperste det er mulig å oppdrive, og Autofil blir slum nivå her i forhold. :eek:

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så da de testa Renault Megane? Noe av det mest geniale jeg har sett på tv noen gang. Den fikk 5 stjerner i den ncap-testen, og de satte en stuntmann i en slik bil, helt uten beskyttelse, hverken hjelm eller bur eller kjeledress. helt vanlig skjorte og slips liksom. og han skulle kjøre den bilen inn i en annen i 50 km/t. sprekt gjort:) de viste faktisk hvor solid den bilen er.. hehe, hvor mange tør gjøre no sånt?:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Pudding. Filming og kontrastene og greier på Top Gear programmene

er sinnsykt bra. Og Clarkson er underholdende selv om jeg ikke alltid er enig i det han sier.

Top Gear er uansett stor underholdning.

Fikk DESVERRE ikke sett dette programmet! Skulle gjerne sett 147 GTA testen i

widescreen og med stereo lyd... Men hørte den versjonen av programmet NRK viste

ikke hadde med testen til The Stig?

Håper de hadde med 402 meteren (eller hva det var) hvor Alfaen med fwd knuste Golf RS32 med 4wd. :D

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Var, er han ikke lenger eller noe?

n00b ass!

Hehe.. Nei, nå er det en hvit The Stig.. Vet ikke helt om det er sant, men den svarte The Stig skal vissnok ha omkommet da de testkjørte en eller annen bil...

Du har kanskje ikke lagt merke til at The Stig bruker hvit hjelm nå eller? :P

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andy156

Enig med deg, Pudding. Filming og kontrastene og greier på Top Gear programmene

er sinnsykt bra. Og Clarkson er underholdende selv om jeg ikke alltid er enig i det han sier.

Top Gear er uansett stor underholdning.

Fikk DESVERRE ikke sett dette programmet! Skulle gjerne sett 147 GTA testen i

widescreen og med stereo lyd... Men hørte den versjonen av programmet NRK viste

ikke hadde med testen til The Stig?

Håper de hadde med 402 meteren (eller hva det var) hvor Alfaen med fwd knuste Golf RS32 med 4wd. :D

Ja den Alfaen har jo ikke sjans når første sving kommer :D

R32 Ble kjørt raskere rundt nordsløyfa enn Evo VIII og det tviler jeg på at 147GTA klarer.

R32 slo også 147GTA grundig i PCOY i Car, hvor understellet stod til slakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

n00b ass!

Hehe.. Nei, nå er det en hvit The Stig.. Vet ikke helt om det er sant, men den svarte The Stig skal vissnok ha omkommet da de testkjørte en eller annen bil...

Du har kanskje ikke lagt merke til at The Stig bruker hvit hjelm nå eller? :P

hmm. har de ikke nevt dødsfallet hans i topgear? er det liksom hemmelig, er ikke det litt teit?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider