Gå til innhold

TopGear slaktet Nissan 350Z

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han sier jo selv at han er foreelsket i Ferrari, men han tok Vantagen fordi den ikke hadde girsystmet som 360 brukte(som gjorde nedgiring til et helvete), og fordi han elsket utseende..

Har dette klippet på pcen og har nettopp sett på det, og jeg synes ikke han favoriserer Engelske biler fremfor andre egentlig, som med Alfaen, den er helt spinnvill i forhold til R32 og Focus RS, Alfaen er bare standard forhjulstrekk med syk 6'er på 250 hk, plain good old fun :)

Synes hele reportasjen var veldig god, og han fikk veldig godt frem at folk med interesse for biler og kan skru litt selv også velger alfa mens de som satser på trygghet og god oppfølging fra selger velger Golf eller Focus..

Nå må det jo sies at Alfa 147 GTA er en UTROLIG bil, mye penere enn både Focus RS og Golf R32 :)

Top Gear stiller i en helt annen klasse enn Autofil anyway, men det har noe med antall seere og gjennomføring, nå blir det meste i Autofil fremstillt bra.. tror ikke jeg har vært borti noen sikkelig negative anmeldelser der?

Man kan vel si det sånn:

Top Gear: "This car has probably the worst steering ever!"

Autofil:"Styringen er upresis men det funker helt greit"

Vel dere skjønner tegninga?

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andeeh

Jeg likte ikke noen av bilene, utenom Audien, så er fullstendig enig, og holdte på å le meg ihjel under programmet :D lol

Syns Jeremy er best :D

Edit: Det er IKKE moro med Autofil, som gir sånne "myke" kommentarer, mens det er bra at Top Gear gir direkte og sanne, som de mener det.. kommentarer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by craaash

Ahh.. stemmer det og ja *blush* doh

He he:D:D

og den gangen parkerte han AM`en nede på en slipp eller noe der det var litt trangt, og skulle prøve å snu blien, da var det girsystemet fikk passet påskrevet:) var vist ikke bare bare:)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mabbutt

Jeg skjønner så absolutt at mannen har lov til å være litt sær, men at han favoriserer britiske biler så voldsomt, irriterer meg en smule...

Vel... Det er en GOD del programmer hvor han har slakta britiske biler da.. Kan ikke huske hvilke episoder, men det er flere biler som har fått gjennomgå..

Og er enige med alle som sier det med Autofil og dems kommentarer.. Det kan jo virke som om de ikke tør å si at bilen suger.. at de liksom vil smiske med alle bilselskapene.. Mens Jeremy sier det sånn det er.. (eller ihvertfall sånn han mener det er..)

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Vel... Det er en GOD del programmer hvor han har slakta britiske biler da.. Kan ikke huske hvilke episoder, men det er flere biler som har fått gjennomgå..

Da beklager jeg at jeg ikke har sett så mange episoder...

Hissigper :)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider