Snowx Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Driver å pusser opp en gammel RX7. Ble bare litt nysgjerrig når jeg kom på tanken og ha en 20b motor i min 1980mod rx7. Noen som veit om dette går ann å godkjenne? Er det blitt gjort før? url? Hadde blitt ganske heftig og bra potensiale ivertfall :D :D :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rotaryrocket Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Mye jobb og mye penger, men klart det hadde vært kult. Veit ikke hvor medhjelpelige mazda er med tanke på ombygging. Noen som har fått godkjent 1ste generasjon med turbo i Norge? Godkjent ombygd altså, ikke eu-godkjent :) -- frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Ja mye jobb og penger regnet jeg med. Er det med å godkjenne den som kanskje blir vansklig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Norsk wankelregister gjør det nå..... Er nok umulig å få godkjent er jeg redd! Må jo bytte hele drivlinja da og ha dogshift......Fd kassa sliter litt der. Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Ja, blir nok det. Men sette inn en 13b motor burde vel gå greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Formannen i Norskwankelregister holder på å bygge 20b i 1 gen, mener han sa han sku bruke turbo 2 kasse og drivlinje, samt 2 gen forstilling.. blir nok ganske rått det ja.. Gleder meg til treffet :D Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Han gjør det ja. Det blir nok nokså vilt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Har han hjemmeside forresten? han som bygger 20b inn i en gammel rx7. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Han har ikke noe hjemmeside der det står om byggingen, men han har et fima som heter Aukrabiloppretting http://www.aukrabiloppretting.com Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Ahh det er han ja. Kjøpt endel deler fra han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg