Laaars Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Precious Men på de andre bildene av bilen så ville jeg fått vekk huset og det gjæret. Nei nei, synes huset fungerte fint, iallfall på siste bilde: Så litt koselig ut! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Takk for god kritikk. Er det noen yrkes fotografer her som kan si noe da? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 No more comments?? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 ser tydlig at du har ett øye for å ta gode/spennende bilder! stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Du tar bilder med mye dynamikk, sånt liker jeg. Det gikk en dokumentar på nrk om en fotograf for vel et år siden, morsomt å se/høre hvordan han søkte etter å plassere tyngdepunktet i bildene for å skape dynamikk. Han tok helt utrolig bra landskapsbilder, man ble liksom dradd inn i bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Moro å høre at dere liker bildene. :) Kanskje jeg har en kariere innen foto :P Nei da.. Men takk for god kritikk Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvott Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Bra bilder syns jeg! kult med bilder på vidstrakte åpne områder også. Prøv å kom enda nærmere asfalten når du tar i fart. kan bli tøft:D lykke til videre Siter -vw golf II (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg