Henriksk99 Skrevet Desember 16, 2022 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2022 Hei! Sliter litt med at forstå hva en 'lenkearm' præcis er på min Mercedes C klasse, S203. Ettersom min bil ikke ble EU godkjent. Lenkearm er det stabilisatorstag eller er det bærearm? Kontroll seddel vedhæftet Håper dere kan hjelpe meg. IMG_0476.HEIC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2022 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2022 Lenkearm til hjuloppheng eller mellom stabstag og fjærbein. Får ikke åpnet vedlegget ditt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksk99 Skrevet Desember 16, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2022 Her på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksk99 Skrevet Desember 16, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2022 Hei Takk for svar. Når det menes 'bakre lenkarmen fremme' hvilken del er der så tale om? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2022 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2022 Den som går fra nedre bærekule og bakover. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg