Gå til innhold

Treff på Lånkebanen 8mai!

Ranger emnet


schanke

Anbefalte innlegg

Originally posted by ///Mr.Me

hehe.... sikkert nok. Så en Golf med 15" vanlige BBS felger i hvertfall. Den hadde BigWheels merker på i hvertfall. 15" felger er vell ikke så BigWheels da men....

 

Ellers så var det jo ett meget bra treff i dag. De gikk tom for biletter/bånd før klokke 13.00 i dag. De hadde litt over 1000 biletter/bånd klokken 09.00 så det må ha vært veldig mye folk dær. Det kom jo biler hele tiden.

 

Artig Treff!!!!!!!!!!

 

Håper noen har bilder/filmsnutter fra treffet som blir lagt ut på nettet....

 

Hilsen Solbrent :)

 

hehe,hadde ikke fått justerbart,så vr6n subbet for mye med større hjul,så jeg satte på noen gamle 15",helt enig er flaut å kjøre rundt med "big wheels" og 15"eren:)hehe,men det viktigste var å ha det morro på banen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ///Mr.Me

 

 

Hvor er han i fra han med RS2'n da?? Tenkte det var en fyr i fra Surnadal jeg. De sa at bilen var plombert m.m og at det var ca.270HK i den. Mulig jeg mener på en annen RS2 jeg da..... Litt fyllesjuk og dobeltsyn den dagen skjønner du.

 

Ja..... det er humpete på Lånke ja :( Det er rart det ikke blir gjort noe med asfalten innpå dær snart. Vet du/dere om det er noen planer??

 

Og jo jeg er enig i at flere burde stilt til start..... både på bane, breisladd og aks kjøringa. Det er jo stort sett de samme bilene/folkene som kjører hvert bidige år på disse treffene....

 

Han er vel fra Rindal (nabokommune til Surnadal). Og bilen er vel en Audi 80 som er ombygd til "RS2-spec"..

 

Skulle gjerne vært med på aks-konk. jeg,hvis jeg bare hadde hatt noe utpå der å gjøre... :D

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by schanke

KJEMPETREFF!! Synd jeg måtte dra så tidlig...

Noen som vet hvem som rigga opp den audi coupe`n med kamera å greier?

 

Det var 'Pudding'. Men kameraet ristet så mye at den filminga ble en skuffelse....

FFAaL = Foreningen For Asfaltering av Lånke!! :)

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE! Har hørt om planer om asfaltering, men dette har jeg hørt før... Har mast om dette i tre-fire år nå, og ingenting har skjedd!

Synd med filminga da! Pokker..

Lånkebanen er en kjempe bane det, bare vi som faktisk har interesse kan få ta over å bygge senteret opp som vi vil!

Da vil Lånkebanen bil brukt året rundt!

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ///Mr.Me

Og jo jeg er enig i at flere burde stilt til start..... både på bane, breisladd og aks kjøringa. Det er jo stort sett de samme bilene/folkene som kjører hvert bidige år på disse treffene....

 

Jeg var jo dum nok til å vaske og polere bilen før jeg stakk utover.

For det først så var jo bilen like møkkete som før vasken når jeg kom dit og for det andre så rakk jeg derfor ikke å få tatt teknisk på bilen.

Selv om banen kun tillater meg å være med på aks-testen, med tanke på humper og styling, så ble jeg litt snurt ja.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by schanke

KJEMPETREFF!! Synd jeg måtte dra så tidlig...

Noen som vet hvem som rigga opp den audi coupe`n med kamera å greier? Kunne tenkt meg å sett den filmen! Lå bak meg å filma ei lita stund, før han smalt forbi M3`n.... Hehe!:D

 

Hei hei ja

 

Jeg som rigger kamera i vinkel

 

Ble risting i bildet og susing i lyd pga to ukjente faktorere

humpete veg og at Ost kjørte med vinduene oppe hele tiden på raacer audin? :)

 

Men video kommer! etter eksamenslesing nuh bare.. Stay tuned :D

 

Edit: Ja din Bmw er behørig filmet både fra audien og fra 2x kamera rundt banen ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

 

Jeg var jo dum nok til å vaske og polere bilen før jeg stakk utover.

For det først så var jo bilen like møkkete som før vasken når jeg kom dit og for det andre så rakk jeg derfor ikke å få tatt teknisk på bilen.

Selv om banen kun tillater meg å være med på aks-testen, med tanke på humper og styling, så ble jeg litt snurt ja.

 

skulle helt klart vært lagt asfalt helt bort til banen,ja.. (gjennom skogen).. hadde nyvaska bil jeg også.. den så jo f*** meg ikke ut da jeg kom fram til banen...:rolleyes:

 

tror det kom litt mer folk enn arrangøren hadde regnet med.... ;) hørte rykter om 1300-1400 solgte billetter.. om dette stemmer vet jeg ikke,men det var ihvertfall jævlig mye folk der... :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår