Tombra Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Jeg m/ venner kommer mest sannsynlig innover en tur også. Med dette været ligger det ann til en super-dag! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 kommer opp med 2er golfen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 aha! du som hadde den som stod Big-Wheels på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 hehe.... sikkert nok. Så en Golf med 15" vanlige BBS felger i hvertfall. Den hadde BigWheels merker på i hvertfall. 15" felger er vell ikke så BigWheels da men.... Ellers så var det jo ett meget bra treff i dag. De gikk tom for biletter/bånd før klokke 13.00 i dag. De hadde litt over 1000 biletter/bånd klokken 09.00 så det må ha vært veldig mye folk dær. Det kom jo biler hele tiden. Artig Treff!!!!!!!!!! Håper noen har bilder/filmsnutter fra treffet som blir lagt ut på nettet.... Hilsen Solbrent :) Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Helt knall treff:):) Storfornøyd jeg værtfall. Har en go del bilder.. og ett par dårlige filmsnutter (filmet med fotoapparat) Legger vel ut bildene straks men filmsnuttene må jeg ha noen andre til å legge ut... :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Bra treff ja! Om noen har bilder/filmer av den blå 635 CSI Turbo`n som var der, så hadde jeg blitt kjempeglad om jeg kunne fått! Tok ikke med kamera :( ola@sunndals.net Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Stephan Helt knall treff:):) Storfornøyd jeg værtfall. Har en go del bilder.. og ett par dårlige filmsnutter (filmet med fotoapparat) Legger vel ut bildene straks men filmsnuttene må jeg ha noen andre til å legge ut... :) Hvor legger du ut bildene da?? Håper du har maaaange bilder :) Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by ///Mr.Me Hvor legger du ut bildene da?? Håper du har maaaange bilder :) Legger ut i løpe av dagen.. er sånn konfirmasjons greier osv i dag så sitter litt fast i det.. Ble en del dårlige kjøre bilder da.. fikk ikke stå der jeg ville.. falifali. :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Ola Bra treff ja! Om noen har bilder/filmer av den blå 635 CSI Turbo`n som var der, så hadde jeg blitt kjempeglad om jeg kunne fått! Tok ikke med kamera :( ola@sunndals.net Har film av den, men ikke redigert noe av det enda. Så lenge kan jo folk kose seg med audi-dominansen i 'aks-konkurransen': http://www.pvv.org/~olekvi/audi_s2_laanke_akskonk_2004-05-08.wmv Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Det var vell ingen overaskelse at det skulle bli Audi som dominerte i akskonkurransen da..... De har jo en stor fordel med 4 x 4. Den S2'n som vant skulle det vist være ca. 600 HK i..... noen som vet? Den andre Audien den kjørte mot i finalen (rs2) har ca.270 HK. Og jeg synes ikke det virket som om S2'n hadde over 300 HK mer.... Kult at du har filma BMW'n da.... Den er jo ikke innkjørt å justert enda... Lite turbotrykk og. Men den fungerer jo bra for det. Den skal være klar til GateBilTreffet på Våler sies det. (slutten på mai) Håper du har filmet litt fra utstillingen,banekjøring og breisladd og da.... Det er så gøyalt å se på..... og det er bra at folk filmer og tar bilder som blir lagt ut på nettet synes jeg. God reklame for kommende treff i Trøndelagdistriktet:) Jeg rygget over digitalcameraet mitt her en dag så jeg er cameraløs fortiden :( BTW: Bra redigert :) Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by ///Mr.Me Det var vell ingen overaskelse at det skulle bli Audi som dominerte i akskonkurransen da..... De har jo en stor fordel med 4 x 4. Den S2'n som vant skulle det vist være ca. 600 HK i..... noen som vet? Den andre Audien den kjørte mot i finalen (rs2) har ca.270 HK. Og jeg synes ikke det virket som om S2'n hadde over 300 HK mer.... Kult at du har filma BMW'n da.... Den er jo ikke innkjørt å justert enda... Lite turbotrykk og. Men den fungerer jo bra for det. Den skal være klar til GateBilTreffet på Våler sies det. (slutten på mai) Håper du har filmet litt fra utstillingen,banekjøring og breisladd og da.... Det er så gøyalt å se på..... og det er bra at folk filmer og tar bilder som blir lagt ut på nettet synes jeg. God reklame for kommende treff i Trøndelagdistriktet:) Jeg rygget over digitalcameraet mitt her en dag så jeg er cameraløs fortiden :( BTW: Bra redigert :) Den "rs2`n" har vel bremset 309hk fikk jeg fortalt, og den som vant gikk ikke for full maskin.. All ros til begge uansett! RS2`n gikk iallefall bedre enn 270hk.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by ///Mr.Me Det var vell ingen overaskelse at det skulle bli Audi som dominerte i akskonkurransen da..... De har jo en stor fordel med 4 x 4. Den S2'n som vant skulle det vist være ca. 600 HK i..... noen som vet? Når det gjelder effekt så er vel Ozzzt sjøl den som vet det best... Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by raboc Når det gjelder effekt så er vel Ozzzt sjøl den som vet det best... Tror det går litt opp og ned der i gården jeg:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Det er nok ikke så mye som 600hk i "den" S2'en. (RS2)'en har RS2-maskineri med større turbo. Ville vært nedtur om en trimmet RS2-motor hadde 270hk ja ;) Den har bremset 309 (mener jeg og huske) på Bjørnstad... Jeg hadde problem både med fjusking og for lavt turbotrykk. I tillegg døde jo bilen pga en kam-føler som ristet i stykker... Ja det er humpete på Lånke! Hadde jeg visst på hva som forårsaket problemene hadde det blitt mer kjøring på meg også. Nå veit jeg at det var noe så enkelt som tennpluggene og en turbotrykkstyringsventil (som måtte renses) som var syndige. Nå går bilen som et skott igjen :) Den S2 Avant som dukket opp utpå dagen skal derimot være bremset til over 600hk, Jonus-bygge. Men den også sleit med div... Syns egentlig det er slapt/feigt at ikke flere stiller opp. Det finnes da andre biler enn Audi med 4WD, og mange RWD-biler som skal være værstinger... Mange pratere :p Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Ost Det er nok ikke så mye som 600hk i "den" S2'en. (RS2)'en har RS2-maskineri med større turbo. Ville vært nedtur om en trimmet RS2-motor hadde 270hk ja ;) Den har bremset 309 (mener jeg og huske) på Bjørnstad... Jeg hadde problem både med fjusking og for lavt turbotrykk. I tillegg døde jo bilen pga en kam-føler som ristet i stykker... Ja det er humpete på Lånke! Hadde jeg visst på hva som forårsaket problemene hadde det blitt mer kjøring på meg også. Nå veit jeg at det var noe så enkelt som tennpluggene og en turbotrykkstyringsventil (som måtte renses) som var syndige. Nå går bilen som et skott igjen :) Den S2 Avant som dukket opp utpå dagen skal derimot være bremset til over 600hk, Jonus-bygge. Men den også sleit med div... Syns egentlig det er slapt/feigt at ikke flere stiller opp. Det finnes da andre biler enn Audi med 4WD, og mange RWD-biler som skal være værstinger... Mange pratere :p Hvor er han i fra han med RS2'n da?? Tenkte det var en fyr i fra Surnadal jeg. De sa at bilen var plombert m.m og at det var ca.270HK i den. Mulig jeg mener på en annen RS2 jeg da..... Litt fyllesjuk og dobeltsyn den dagen skjønner du. Ja..... det er humpete på Lånke ja :( Det er rart det ikke blir gjort noe med asfalten innpå dær snart. Vet du/dere om det er noen planer?? Og jo jeg er enig i at flere burde stilt til start..... både på bane, breisladd og aks kjøringa. Det er jo stort sett de samme bilene/folkene som kjører hvert bidige år på disse treffene.... Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg