LupoB0Y Skrevet Oktober 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by Essex er vel GJENNOMSNITTLIG samleie du tenker på her? lol Var det jeg prøvde å si.. (ro-ro) ;) :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by LupoB0Y Var det jeg prøvde å si.. (ro-ro) ;) :cool: høhøhøhøhøhø ;);):):););) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by LupoB0Y Det var gatebil klassen ja.. original bakaksel. Raskeste importgatebil i usa. sakset: the Supra managed an easy 8.98 seconds at 154 MPH under the command of driver Tripp Tatum. The run captured the title of the world's quickest and fastest unibody (full chassis) import, not to mention the world's quickest and fastest Street Supra, a title previously held by the Powerhouse Racing 1998 Supra with a 9.91 second pass in June of 1999. Denne har faktisk blitt slått nå med 8.86... Hvor bædæss ekke det???? :D:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by marius Denne har faktisk blitt slått nå med 8.86... Hvor bædæss ekke det???? :D:D det er vanvittig sykt!!! hvem klarer å tenke: nei, 8.9 det skal jeg slå!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by marius Denne har faktisk blitt slått nå med 8.86... Hvor bædæss ekke det???? :D:D Samme bilen som slo rekorden? Eller var det en utfordrer? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg