audison Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 når man "subrcriber" på et helt forum ( i mitt tilfelle Østfold Gatebilklubb forumet) hvorfor får jeg ikke e-post når det er noen som skriver der? jeg får det på andre tråder jeg skriver i... Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Err..burde du ikke heller spørre om det i østfold Gatebilklubb forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Bullit Err..burde du ikke heller spørre om det i østfold Gatebilklubb forumet? hvorfor det????? dette er det jo de som styrer forumet som må svare på... Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Jeg har også problemer med e-post notifikasjonene samt at mange av trådene som jeg har meldt meg på ikke synes under UserCP. De kommer ikke frem engang når det har kommet nye meldinger i trådene. Ganske slitsomt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Jeg får heller ikke mail på hele forum jeg abonnerer på. Tråder jeg har lagt igjen en post i derimot får jeg mail på, det samme om jeg trykker "Subscribe to this post" i bunn av en post (om jeg er interessert i emnet, men ikke har noe spesielt å si). Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Trodde du mente du hadde problemer på østfold gatebilklubb forumet, ikke bilforumet.net:rolleyes: My bad:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Samme problemet, har sluttet å motta mail på det jeg har subscriba på. Mener det begynte med at alle temaene(ikke tråder) jeg abonnerte på ble slettet fra CP. Å abonnere på for eksempel Audi A3-forumet nytter ikke. Dette var en veldig kjekk måte å fylle arbeidsdagene med meningsløs synsing og latterliggjøring av folk med stygge biler. Nå må jeg faktisk gjøre noe på jobb, og har sett meg lei av det. Jeg KREVER ordnings på dette asap zulu... :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg