mfafa Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Hvis staten akter å gjennomføre dette prosjektet kan dere banne på at de klarer det. De nye digitale fotoboksene sender vel bildene til sentralen "med en gang". Ingen filmrull der som ligger og venter til neste uke/måned hvor pol10 tømmer boksen! Å få et kamera som klarer å plukke opp skriften på det store skiltet er nemo problemo. Det har vi vel allerede i noen bokser. Kan tenke meg at alle bildene fra boksene blir sent til en sentral hvor en datamaskin står og sammenlikner bilder.. å gjenkjenne et jævla skiltnr. på to bilder er ikke verdens vanskeligste oppgave........ Dette svineriet må vi få stoppet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 koble bærbar pc til boks 2 ... skru klokka LANGT tilbake slik at bilene passerer en time FØR de passerte boks 1 .. eller må ha kjørt i overlydsfart :P.. eller gjøre ekstra gøy og legge inn skiltnummeret til vår alle torild og at hu har kjørt forbi boksen i 370kmt fire ganger på en time :D ... eller bytte ut alle bildene med n0rp :D.. nei.. blir vel til med klarlakken her gitt Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 - Det spesielle med Norge er at det kreves et gjenkjennbart bilde av sjåføren for at man kan utstede et forelegg. Så langt har vi ikke klart å få til en teknologi som får til dette med gjennomsnittsmålinger.. Kommer dette til Bodø kjøper jeg meg hjelm... :rolleyes: eller er det ikke lov å bruke hjelm i person bil:rolleyes: :D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg