Gå til innhold

Megabillig.com åpner nettbutikk

Ranger emnet

Dirty^Dog

Anbefalte innlegg

:D :op :) nå har dem begynt å selge cerwin også ser jeg. ler meg nesten skakk her jeg sitter. de forsterkerne er jo 3 år gamle, selv ikke vi får tak i dem. og de var jo ikke akkurat billige heller. Gamle hed suber har han også. stor sjangse for dere som liker de gamle cerwin elementene..... hadde vist fått inn mye rart der nå. alt fra klokker til kniver. Hva blir det neste???

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ALJ_GSi

:D :op :) nå har dem begynt å selge cerwin også ser jeg. ler meg nesten skakk her jeg sitter. de forsterkerne er jo 3 år gamle, selv ikke vi får tak i dem. og de var jo ikke akkurat billige heller. Gamle hed suber har han også. stor sjangse for dere som liker de gamle cerwin elementene..... hadde vist fått inn mye rart der nå. alt fra klokker til kniver. Hva blir det neste???

For det første, de cerwin-vega! ampene gikk ut av markedet sommeren 2002, men vi vet at det er mange overliggere i usa. men billig selger han dem ikke, for det der er samme prisen som vi solgte dem for i 2002 når de var på markedet. hehe en annen ting er cerwin-vega! subbene han selger, det er den gamle HED modellen det finnes en ny modell av den nå, hvor vår pris er nesten den samme, bare det at vi er kr 49,- billigere enn megabillig! og da med en nyere modell!!!!

Men må tilbake til den forsterkeren som heter vega3200, den har en feil i strømforskyningen og det gjelder alle. Vi solgte 32 slike i 2002, og fikk 21 i retur pga av den samme feilen, så kjøper du denne er det stor sjanse for at den må sendes tilbake. Hehe og når vi nå lanserer den nye forsterker serien fra cerwin-vega! somfaktisk er 300 ganger bedre enn den gamle, og det til nesten samme priser, blir dere her lurt av megabillig.

Jeg vet at du kan få kjøpt den vega3200 forsterkeren for Kr 2250,- i flere nettbutikker i USA så billig er han ikke.

Mvh

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiZLa

Hvis de Zapco forsterkerne som finnes på siden der er ekte vare og kan skaffes fra deres sin side har jeg en høne å plukke med Zapco..

Jeg er mildt sagt oppgitt! De prisene der er jo langt under halve prisen!!

Fikk samme tanke i høst når de begynte å dumpe prisen på alt av utstyr jeg kjøpte 1 mnd før jeg så http://www.megabillig.com :(

http://www.sprett.net

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

nå må man betale moms hos megabillig,så noe betaler man til staten..

Hvis det er slik at du betaler til en konto i statene, er det vel med den aktuelle statens moms, da... Men hva da, når du skal ha varen her hjemme, og den norske stat krever inn momsen sin...

Mulig jeg tar feil... Det er jo så mange forskjellige varianter den karen driver med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må tilbake til den forsterkeren som heter vega3200, den har en feil i strømforskyningen og det gjelder alle. Vi solgte 32 slike i 2002, og fikk 21 i retur pga av den samme feilen, så kjøper du denne er det stor sjanse for at den må sendes tilbake. Hehe og når vi nå lanserer den nye forsterker serien fra cerwin-vega! somfaktisk er 300 ganger bedre enn den gamle, og det til nesten samme priser, blir dere her lurt av megabillig.

No offence, men tror nesten jeg heller vil handle fra Megabillig enn fra deg. Du sier du er forhandler, men kommentarene dine tyder mer på at du er en 13-åring som ikke veit 100% hva du snakker om..

Tror du kan tjene på å virke litt mer seriøs hvis du vil selge ting her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dirty^Dog

No offence, men tror nesten jeg heller vil handle fra Megabillig enn fra deg. Du sier du er forhandler, men kommentarene dine tyder mer på at du er en 13-åring som ikke veit 100% hva du snakker om..

Tror du kan tjene på å virke litt mer seriøs hvis du vil selge ting her på forumet :)

hvorfor sier du at han er en "13 åring", han kommer jo bare med noen fakta her...

Tja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hillmeister

hvorfor sier du at han er en "13 åring", han kommer jo bare med noen fakta her...

Har jo gjennomskuet Dirty dog for en god stund siden, det er jo helt tydelig at han samarbeider med megabillig. Dessuten er det min plikt som importør av Cerwin-vega! å komme med disse fakta. For meg er det viktig at merket kommer først og ikke en useriøs dude borte i LA som selger utgåtte varer.

Men dette forventer jeg absolutt ikke at du skal forstå! (Dirty Dog )

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samarbeider med megabillig? har handlet forsterker derfra for snart ett år siden, thats all..

Jeg synes bare kommentarer som "den nye vi har er jo 300 ganger bedre" er litt usaklige kommentarer, det er min mening :)

Kan godt hende du har sinnsykt peiling for alt jeg vet, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samarbeider?

Jeg har sinsykt lyst på denne http://www.megabillig.com/php/produkt.php?id=dehp9600mpu

Lurer på hva den blir å koste før jeg får den hit...

4395 før spillern

betale moms?

Frakt fra usa?

Noen som har peil?

Mvh SunIx^

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å gå litt lei megabillig. de har ikke sagt annet enn usaklig piss til nå, og det meste har vært reklame , ALTSÅ det fins en egen kjøp/salg del på dette forumet. Jeg er lei reklame. Og nei jeg lar ikke vær å lese , jeg leser alle trådene på bilstereo delen av forumet. Si noe fornuftig for en gangs skyld.

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gammel kunde hos megabillig.com, helt siden de solgte ting på QXL som en løsning.

Jeg bestilte meg da en Pioneer DEH-7500MP, og denne var det visst amerikansk radio-tuning og XM-satelite på. Dette var riktig nok ikke opplyst noen steder, og det stod at det var RDS-radio og hadde DAB-støtte. Så jeg sente en mail dit og "klaget" forsiktig pga. det, og i løpet av en times tid ringte de meg (-meget- bra gjort). Og etter en forklaring på hva som var feil på spilleren, som de riktig nok ikke visste selv, så fikk jeg tilbake pengene og jeg leverte tilbake spilleren. De sa også at de kunne fikse spilleren gratis slik at det ble europeisk tuning, men dog uten DAB og RDS.

Er man ikke så nøye med radioen, så kjøper man CD-spilleren sin via de. Hvis ikke vil jeg sterkt anbefalle å kjøpe en CD-spiller ellers i Norge. Sverige er -egentlig-dyrere om du ikke har med priser fra Norge ;D (Har klart å prutet en Alpine CDA-9815RB på TV-boden fra SEK 8995:- til SEK 6330:- som ble ca. NOK 6100,-, og denne koster/t NOK 6295,- her hjemme).

Men når det gjelder forsterkere osv. så er megabillig.com virkelig noe å anbefalle, dessuten selger de Orion forsterkere som er et sinnsykt genialt merke. En XTR-2150, 2x150W/1x600W, dro svære subber lett som faen. Helt rått! Det er nok grunnen til at de som begynte å lage Orion forsterkere var gamle rakket-forskere, og brukte da kvalitets-komponenter. Jeg trur jeg skal selv prøve på en Orion 1200D forsterker (120A), eller en Orion 2500D (180A).

Designet som megabillig.com har, er mye bedre enn det veldig mange andre har. Dessuten støtter den alle nettlesere, som f.eks. Opera. Og når de holder seg langt unna frames/frameset så skal de ha ros for det.

Hvis man leser litt på megabillig.com så ser man også at man må legge til 10% moms på varen,+ frakt. Men dette skal nå være ferdig utregnet når du ser handlekurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha en bass forsterker som har stor sikring så kan du jo ta en titt på Soundstream Tarantula eller TRU sledgehammer :D

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant