Henrik H Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Begynner å ta av :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 LOL:D ..tenk hvis man tar en sving litt for fort med de der a..velter vell ganske lett de ja:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Jepp, jeg driver ute i garasjen og mekker noe lignende. Tror det blir fett.Muligens første i Norge også...Men jeg advarer, dette kommer til og ta av.Alle seriøse bilbyggere satser på dette p.g.a aerodynamikken...Gatebil neste år blir ikke det samme.:o Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Selv kommer jeg til å kjøre en norsk versjon med rosemaling. Tror det blir heftig ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Da skal jeg fortelle dere noe: Dette er fra Pakistan. Der lastes disse med 50 ganger mer enn maksimalt anbefalt, og i min ferie på 2 uker der nede så jeg tre tilfeller av slike som hadde velta over :D Fett ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 hehe..LOL:D:op Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Hadde vært noe å troppe opp på EU kontroll med: Jaaaa, hvordan er det med utsikten til sidene her da? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Haha noe så teit :D lol Lite chrome da :( :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 jeg så en gang en kar som hadde lagt bølgeblekk rundt en mercedes 190E, det var fæææææææælt, holt på å le meg i hjel:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Noe av det styggeste jeg har sett!!! Det må være litt fett å sitte bak ratte på en sånn doning... King of the road.. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 dere.. de gutta der styler elefantene sine å... så det skulle bare mangle lissom:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 det er sånn universal bil/buss/elefant-styling det der, syns jeg så det på en sirkuselefant en gang... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg