Javel Skrevet Mars 31, 2023 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2023 Partner 2012. Nå har det skjedd igjen, kom borti med venstre sidespeil, og nå må hele speilet skiftes. Har et brukt liggende, men er litt usikker på om jeg kan gjøre det selv. Tror dere jeg må ta løs hele dørdekselet på innsiden, eller kan det holde å løsne den nærmeste skruen rett under til høyre? Koblingen for ledningen, er rett innenfor og kan nesten tas helt ut. Noen som eventuelt vet om der finnes en veiledning på nettet, fant ikke noe ved søk. Bilder: Sett fra innsiden når det lille dekselet er tatt av: Speilet som skal monteres: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 31, 2023 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2023 Ser ut til at du kommer til på 2 av skruene. Den siste er kanskje gjemt i hullet øverst til høyre på dørtrekket? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet Mars 31, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2023 På 3/31/2023 den 8:15 PM, opelduude skrev: Ser ut til at du kommer til på 2 av skruene. Den siste er kanskje gjemt i hullet øverst til høyre på dørtrekket? Expand Stemmer. Tror nok jeg kommer til den også. Hvis der ikke er noe spesielt å være obs på, tror jeg at å skru den av og den andre på skal være nokså enkelt. Har vel mest den koblingen i tankene. Lurer på om det kan være vanskelig å koble fra den som står i, er det bare å dra i den, eller noe man skal trykke på eller. Hvis noen er kjent med akkurat slik kobling? Et par nærbilder av pluggen ( ble ikke så gode, sorry): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg