Cath Skrevet April 3, 2023 Rapporter Share Skrevet April 3, 2023 Hei! Er det noen som vet hvor kupévifta sitter i en 2008 modell volvo v50? Har søkt overalt på nettet,men finner ikke informasjon noen sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 3, 2023 Rapporter Share Skrevet April 3, 2023 4 timer siden, Cath skrev: Hei! Er det noen som vet hvor kupévifta sitter i en 2008 modell volvo v50? Har søkt overalt på nettet,men finner ikke informasjon noen sted. på 8 av 10 biler, så sitter den bak hanskerommet. Sjekk der først. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet April 4, 2023 Rapporter Share Skrevet April 4, 2023 Er den defekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet April 4, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2023 Ja, mest sannsynlig, men bilen har ikke vært kjørt på noen måneder så hadde håpet å få den i gang ved å pirke borti den med en skrutrekker eller noe først. Derfor lurer jeg på hvor den sitter og om det er mulig for meg å gjøre uten at den må innom et verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet April 4, 2023 Rapporter Share Skrevet April 4, 2023 Nå husker jeg ikke om klima er styrt CEM men uansett så er det lurt å rense kontaktene på den. prøv det og se om det hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet April 6, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2023 Tusen takk for godt tips, da skal jeg prøve det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg