Awex Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Denne er faen meg bra! Paster inn det som stod i mailen først... Dette er en kampanje som flytter grenser.... Et Brazilians reklamebyrå fikk i oppdrag å lage en reklamekampanje for et nytt glidemiddel. Da det ikke passer seg å gå rett på sak bestemte de seg for en litt mere diskrè utgave. Resultatet ble annonsen som følger med her. En veldig flott og relativt uskyldig annonse, men samtidig veldig morsom når man forstår poenget. Denne annonsen skapte selvfølgelig furore og oppstandelse i sør amerika, og inntil kampanjen er behandlet i retten er den forbudt etter at en rekke kvinnesaksorganisasjoner stevnet produsenten for retten. Lite rolle spiller vel det, siden produsenten har fått all den omtalen han kunne drømme om og mere til. Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Hvis dere ikke tok poenget, legg merke til fortøynings-dingsene som står langs kaien... Mangler det ikke en? :D Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 bra reklame :) tror at bildet har blitt lagt ut på forumet før.. eller så har jeg sett det et annet sted. - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by thoos bra reklame :) tror at bildet har blitt lagt ut på forumet før.. eller så har jeg sett det et annet sted. denne har vi da HER 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by bing denne har vi da HER Men den er da verdt å se en gang til! :D Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Skulle bare sjekke om dere var våkne :D Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Døds bra !!! 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Ikke verst å begynne med å bumpe en ÅTTE år gammel post, men jeg lo da godt jeg og :D - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 registrerte du deg på bilforumet bare for å diskutere glidemiddel eller :D? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 I og med at temaet er tatt opp i en annen tråd allerede, stenges denne tråden da Awex har litt trege tarmer. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg