Alex860 Skrevet April 10, 2023 Rapporter Share Skrevet April 10, 2023 Snapchat-252216729.mp4 Hei,jeg kjører en 07 Audi A6 og for noen dager siden begynte bilen å lage en rar ulyd når jeg gir gass I 2 gir eller høyere. Lyden er som en høyfrekvent lyd som blir høyere jo mer gass jeg gir og avtar når jeg holder stabil fart. Dette er kun når bilen ruller og ikke står i ro. Jeg har ingen feilkoder på bilen som er relevant, verken i dash eller i VCDS. Har prøvd å legge ved en video av lyden. Noen som har en formening om hva dette kan være eller har opplevd dette selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 12, 2023 Rapporter Share Skrevet April 12, 2023 Lyden kommer fra turboen. Kan være en advarsel om at turboen begynner å bli sliten. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet April 16, 2023 Rapporter Share Skrevet April 16, 2023 Høres ut som du har fått en lekasje mellom turbo og innsug. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg