Amatøren89 Skrevet April 10, 2023 Rapporter Share Skrevet April 10, 2023 Hei alle sammen! Har en volvo v40 cross country som kona klarte å skrape opp da hun rygga inn i garasjen. Har fått følgende skader: Høyre hjulbue, riper og bulk. høyre passasjerdør: riper på håndtaket og riper nedenfor. Tenker at jeg skal spraybokslakkere de områdene selv da jeg ikke kan bruke over 20.000 på dette nå. Er det noen som kan ta meg gjennom de forskjellige stegene for hvordan jeg kan fikse dette selv? Vil si jeg er ganske handy og har mer enn 13 år som maler( om det har noe å si ) Setter stor pris på all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 11, 2023 Rapporter Share Skrevet April 11, 2023 Først bør du vaske bilen. Så bruker du litt mild rubbing for så se hva som kan poleres bort, Noe av de lyse stripene er kanskje maling fra garasjen? Så er det vurdering av hva som kan rettes ut av bulker. Må trolig fjerne innerskjerm for å prøve å komme til på baksiden av bulk. For lakkering er kanskje dørhåndtaket greiest å begynne med, spesielt om du kan demontere det for puss og lakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatøren89 Skrevet April 11, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2023 1 time siden, Bwana skrev: Først bør du vaske bilen. Så bruker du litt mild rubbing for så se hva som kan poleres bort, Noe av de lyse stripene er kanskje maling fra garasjen? Så er det vurdering av hva som kan rettes ut av bulker. Må trolig fjerne innerskjerm for å prøve å komme til på baksiden av bulk. For lakkering er kanskje dørhåndtaket greiest å begynne med, spesielt om du kan demontere det for puss og lakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg