Gå til innhold

Hva skal jeg velge?

Ranger emnet

Lysfjord

Anbefalte innlegg

En annen ting.

Ett ekspempel bare.

2 x 10" Kicker Comp. på 125 RMS stk.

Vil en Kicker KX 200.2 klare å drive disse greit.?

Dette er en kombinsajon som jeg vurderer, har ett frontsett i Kicker liggende. Som spiller veldig bra. Kanskje like greit å ha alt i Kicker da? Hmmmmm :rolleyes:

Tar uansett alle andre tips med stor takk.

Har ikke bestemt meg for noe enda, men jeg har bestemmt meg for at jeg IKKE skal ha noe i hattehylla ihvertfall.

MVH

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Litt offtopic: Når du klikker på linken din, ta en titt på prisen der. Det står "Regular price: 109$" med strek over, og "Sale price: 179$" :) Bra tilbud eller?

Ja, ikke sant? kjempe tilbud......

La merke til det. Men det er nok bare en feil gjort fra butikken sin side.

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestemt meg :D etter litt mye frem og tilbake.....

Det blir:

2 x 10" Kicker Comp.

4" Kicker K40

Kicker KX04 200.2

+ De Kicker 6 1/2" K65 som jeg har liggende fra før av.

Tror det blir fint nok til mitt bruk.

Takker alle som har svart meg og gitt meg tips. Det har vært til stor hjelp, men jeg er bare litt mer fan av Kicker ;)

MVH

Thor!

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kankskje litt seint dette, men jeg må bare si at jeg var på omtrent samme sted som deg i påsken... Var i Clear Lake utenfor Houston, 5 min fra NASA og ca 20 min fra Galveston.

Ta deg en tur innom CarToys! De har mye bra saker, men er svindyre i forhold til andre nettbutikker. De har mange butikker i området, bare trykk her og finn en.

Og bare for å nevne det, så har Kicker rykte på seg for å lage ting som spiller høyt, men ikke så pent... Stemmer sikkert ikke alltid, men det finner vi gjerne ut av ettert hvert?

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hart hørt noe av det samme som du sier her om Kicker, men jeg kjenner veldig godt han som eier og driver XtremeCarSound butikken i Kristiansand og han har veldig god erfaring med Kicker, Så vidt jeg vet så er dette mer eller mindre det merket han går for og etter anbefalinger fra han så mente han at disse subbene spilte utrolig bra, både pent og skikkelig trøkk visst jeg ønsket det.

Vi får nå se ihvertfall.

Har forresten vært på NASA senteret, Utrolig stilig egentlig. Det er ca. 30 min Galveston bare for å rette litt på deg :D hehe...

Skal se litt på den linken, prøvde å finne en nettside med butikker i nærheten av Galveston og det har jeg jo nå da! takker.

MVH

Thor!

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider