Magaplask Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Har akkurat kjøpt meg punktsandblåser på Thorshov bilrekvisita. Trodde det skulle være med bruksanvisning, men den gang ei. Er det noen som vet hvor mange bar arbeidstrykket skal være. Og er det noen som har noen tips om bruken sånn rent ellers. Er så klar for å bli kvitt rusflekkene fra vinterens salt lake nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Magaplask Har akkurat kjøpt meg punktsandblåser på Thorshov bilrekvisita. Trodde det skulle være med bruksanvisning, men den gang ei. Er det noen som vet hvor mange bar arbeidstrykket skal være. Og er det noen som har noen tips om bruken sånn rent ellers. Er så klar for å bli kvitt rusflekkene fra vinterens salt lake nå. eg har punktblåser fra biltema og der står det at man skal bruke ca 4-6 bar vist eg ikkje tar feil. når man skal bruke blåsaren så fyll bare opp 1/3 av posen med sand. velg munnstykke og press blåsaren mot bilen og blås. bruk vernebriller ved første blås. og ikkje stikk trynet heilt opp mot bilen når du skal blåse. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Bruk aluminiumssikat som blåsesand, da dette er mykje mer effektivt en vanlig sand når en bruker en slik liten punktsandblåser. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magaplask Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Takk for kjempefine råd. Hvor får man kjøpt sånn aluminiumssikat i forholdsvis små kvanta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 I en verktøyshappe der det blir solgt trykkluft-ting. En boks koster vel ca. 300 kr. Lurer på om ikke mekonomen har? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 biltema har 4liter (5kg) til ca 50kr og ein sekk på 25 kg til ca 140 kr. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by jettamaster biltema har 4liter (5kg) til ca 50kr og ein sekk på 25 kg til ca 140 kr. Jammen det er vel vanlig sand? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Det er sandblåsesand..... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Biltema har også alu :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by KadettC16v Det er sandblåsesand..... ...men han må ha alu sikat (fordi jeg sier det) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by ElCamino ...men han må ha alu sikat (fordi jeg sier det) biltema har alu sikat Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg