m4gnus Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 her er en ferrari jeg holder på med om dagen. den er langt fra ferdig. hva synes folket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Herlig thumpsup Skal du inn med originale lakken på bakparten der som på resten av bilen, eller omvendt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 hmmm... original lakk? Alle fargene er tegnet for hånd. er ikke sikker på at jeg skønner helt hva du mener, jeg sitter her med skyhøy feber og diverse andre plager:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 bra jobb! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg