Gå til innhold

Gran Turismo 3!?

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

Originally posted by 951

og de kunne jo ha lakt inn noen flere europeiske store kjennte baner da;

Nünberg, Hockenheim, Imola og Monza.......

 

JA! Satt å tenkte på det her om dagen, HVOR UFATTELIG KULT hadde det ikke vært om det var med Nordschleife på GT3!!!!!!?

Sitti i flere uker for å klare under 8min med Skyline R33 GT-R! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nordsløyfa hadde vært rå å hatt på gt3.Ikke bare kjørt Skyline men også RUF og TVR etc.

 

Hadde vært kult å hatt f,eks Lotus Super Seven eller Caterham Super Seven blant bilene å velge mellom, da hadde det blitt kjøring!!!!

 

Da hadde nok Skyline kommet i skyggen!!!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT4 maa jo komme snart.......?????

Og det mangler jo noen biler ogsaa etter min mening:

(jeg har i allefall verken vunnet dem eller funnet dem..)

- BMW 850 CSI

- BMW M3

- Ferrari 575M

- Ferrari 360

- Porsche GT2

- Alfa 156 GTA

- Nye Mini

 

Hva mer mangler???

 

Og naar det gjelder Löypelista er som allerede sakt min önskeliste temmelig klar:

- Nordschleife

+ F1 banen

- Hockenheim

(Ny og gammel)

- Imola

- Monza

 

Skal vi sende inn en samlet "önskeliste" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

nei har ikke ratt til Playstation (enda), men når jeg spiller på PC'n sitter jeg i Cobra stolen og med ratt/pedaler :cool: .

Den filmen har jeg på hjemmesiden, har sett den mange ganger, tru meg :D

 

Jeg har bare funnet "mökka-bilene" TT & S4......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg du tenker på?? Rs2 er ikke med nei.. men Rs2 er han fyren som kaller seg Rs2 her inne ;)

 

Prøv en ting..

Kjøp S4'n.. trim den til max (611??), sett camber bak til 7, foran til 4, max stiv, max lav, max alt!

Så setter du på Soft racing foran, og "normal tyres" bak..

 

Da er den pluteselig ikke så kjip lenger :)

 

(kan ligge bredt gjennom lange svinger med rett styring.. knalltøft! hvis du ikke vil snurre så snurrer du ikke.. går nesten like fort på og utenfor asfalten.. hehe.. idiot sikker med andre ord... )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Prøv en ting..

Kjøp S4'n.. trim den til max (611??), sett camber bak til 7, foran til 4, max stiv, max lav, max alt!

Så setter du på Soft racing foran, og "normal tyres" bak..

 

Skal pröve det; Synes bare det er synd at Toppmodellene til flere merker mangler......

(Med 2.9 Mill Credits har jeg vel kanskje raad til aa utstyre S4 max ???)

 

Synes forövrig at AMG DTM bilen er noe av det "beste" aa kjöre.

 

Fram til Prof-leauge, har jeg nöyd meg med aa bare gjöre minimale endringer paa bilene, for at det skal bli litt vanskelig og spennende. Det er liksom ikke saa göy aa kjöre en bil med 1100 hester og ta 2-10 sekunder paa runden til neste mann......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok blitt en tøff duell mellom Skyline og Lotus/Caterham Super Seven på sløyfa!

Nå er det jo slik at sløyfa har rette strekninger så toppfarten er jo egentlig ikke stor på S7.Men når det svinger da blir det gøy!

Har ingen tall fra sløyfa, men her er noen rundetider fra Croft Racing Circuit:

 

Caterham R500 - 1.31.53

Yamaha R1 - 1.32.96

Stealth B6 - 1.35.37

Lotus 340R - 1.35.78

Caterham Blackbird - 1.35.98

Nissan Skyline 600 bhp - 1.36.55

Mitsubishi Evo VI RS Sprint - 1.40.55

Porsche 911 Turbo - 1.40.95

TVR Cerbera 4.5 - 1.41.22

Ariel Atom - 1.44.80

 

Sier litt når selv R1 er tregere, men det har jo endel å si på sjåføren også :-)))

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking

Sier litt når selv R1 er tregere, men det har jo endel å si på sjåføren også :-)))

 

Leste en test om Ducatti Banesykkel (ikke spör om type men det var visst en konkuransesykkel av den "värste sorten") som ble sammenliknet med en Audi A4 Touren Wagen paa lille runden Hockenheim (1.2 km?)

Begge paa Slicks....

 

Begge dro runder paa rundt 1.03.xx men bilen var litt raskere.

Ikke heeelt unaturlig egentlig.

Og grunnen:

Selv om sykkelen akselrerer raskere hadde bilen myyyyye kortere bremesestrekning

Farten i svingene var ogsaa höyere i Audien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 951

Gembala Evolution kommer kanskje med ny runderekord neste maaned:

Sport Auto er ute aa pröver bil igjen......

 

7.40??????? kanskje???

 

Kaufman klarte jo 7,32,52 med den bilen så hvorfor gidder de det?

Sport Auto har jo "bare" klart 7,44,06, men hvorfor prøve mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår