boXer Skrevet April 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2002 Originally posted by RS2 Jeg vil ha 1000km/t med escudon hvordan får jeg til dette har prøvd mange inst men får det ikke til den gjør bare 480 med hjuls pinn men når den slutter å spinne detter den til 470 og faller jeg vil jeg vil Jeg har ikke kommet langt nok til å prøve enda. MEN.... Dette er visstnok oppskriften til 1000-3000km/h med Escudo: full tuning 1800hk+ beste sliks, 100% downforce bak 0%foran, (lengste gearinstillinger?) da skal bilen visstnok dra på bakhjula i starten og fortsette som en reint hælvete bortover banen. Noen sier de når over 3000km/h. Si ifra hvis du greier det!! Selv har jeg toppfart rekord på 360km/h+ trur jeg. Med min "go'bil" en Skyline R34 GT-R V-SpecII, med 1073HK og noen feite OZ felger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barone Skrevet April 15, 2002 Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 Er det noen som har fått Escudo'en til å gå over 570 uten juks og andre biler? Det har jeg! :) Skulle gjerne ha fått tak i et bilde av det også, men har ei kamera eller noen mulighet for å låne. Det hele foregår på testbanen, 1 runde machine test med max speed. Den drar på bakhjulene de første 100 meterne.:eek: Er det noen som får den til å gå foretere, så gi tips. Siter All drivers were made for the road. The road was made for me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2002 Originally posted by Barone Er det noen som har fått Escudo'en til å gå over 570 uten juks og andre biler? juks? ikke no juks, bare de rette instillingene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daffy Skrevet April 19, 2002 Rapporter Share Skrevet April 19, 2002 jeg spiller GT3!! Kommet til ca 60%.. Har formel 1 bil med 860Hk. Går som faen. Har rundt 26 biler. :D Siter Golf 2 GTI!! :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2002 Fikk en ny go'bil igår :D RUF RGT, en RUF trimma 911 GT3, som jeg selvfølgelig har trimma fullt ut :cool: 1099hk på bakhjula, kjører 8.940 ellerno på 0-400m Er på 25%... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Er på 41% nå, mye artig i garasjen! :cool: Vant min første Formel1 bil idag Polyphony001 med 830hk trur jeg. Testa også litt med Escudon, men klarte FAEN ikke å få den til å dra på bakhjula og sånn! HVORDAN!!! :D Det jeg gjorde var: trimma til 1830hk, stilte minimum downforce foran, max bak, lengste gearutveksling. men det skjedde ikke noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 hei. er dette spillet kommet til pc ennå eller er det et ps2 spill?? Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Originally posted by lordbongo hei. er dette spillet kommet til pc ennå eller er det et ps2 spill?? Bare PS2 kommer aldri til PC desverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Det er ikkje verdt å streve etter 100% completed, det skjer ingenting utenom at du vinner ein Polyphony "formel 1 bil" og har du spillt så langt har du sansynligvis vunne ein slik ein fire-fem gongar allerede... Siste løpet mitt, endourance i Tokyo, vant ein Polyphony, fedig med endourance samtidig, vant ein Polyphony, ferdig med GT mode, vant ein Polyphony, 100% ferdig, vant ein POLYPHONY, ka faen sku eg med alle desse bilane, hadde jo minst 6 frå før..... Men er jo eit artig spel då!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Originally posted by menace Det er ikkje verdt å streve etter 100% completed, det skjer ingenting utenom at du vinner ein Polyphony "formel 1 bil" og har du spillt så langt har du sansynligvis vunne ein slik ein fire-fem gongar allerede... Siste løpet mitt, endourance i Tokyo, vant ein Polyphony, fedig med endourance samtidig, vant ein Polyphony, ferdig med GT mode, vant ein Polyphony, 100% ferdig, vant ein POLYPHONY, ka faen sku eg med alle desse bilane, hadde jo minst 6 frå før..... Men er jo eit artig spel då!! Men har du testa ALLE de artige bilene i spillet? Trimma og mekka alle sammen. Testa å drifte med alle RWD bilene osv ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Stort sett ja... var ferdig med det i vinter, ein kompis låner det no, så eg har ikkje spelt på ei stund! Litt lei etter å ha spelt i nokk timar! Tenkte eg sku henta da heim igjen no, friska opp igjen kjøreferdighetane litt! Polyphony 001 er den raskaste, Polyphony 002 har turbo og er ikkje lika rask. Med full downforce på toyota gt-1 og liknande bilar, vill han når du kjører fort ta nedi veien og lage eit gnist-show bak bilen... Topptrimma Mercedes CL600, er litt artig å kjøre, fin til heftig drifting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Du som har spillt så mye må da vite hvordan man får Escudon til å dra på bakhjula og sånn? Irriterende at jeg ikke får det til :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Har desverre ikkje prøvt på det enda, men viss du stiller giringa skulle den ha mulighet for å dra ca 1200km/t. drar 400 på 2000rpm på siste gir! har bare passert 500 med han enda. men skal prøve... jævla luftmotstand Kommer tilbake med resultat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Og av ein eller annan merkelig grunn tar Escudoen bedre tak på grus enn på asfalt,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 screenshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg