Gå til innhold

Gran Turismo 3!?

Ranger emnet

boXer

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

Jeg vil ha 1000km/t med escudon hvordan får jeg til dette har prøvd mange inst men får det ikke til den gjør bare 480 med hjuls pinn men når den slutter å spinne detter den til 470 og faller

jeg vil jeg vil

Jeg har ikke kommet langt nok til å prøve enda. MEN....

Dette er visstnok oppskriften til 1000-3000km/h med Escudo:

full tuning 1800hk+

beste sliks, 100% downforce bak 0%foran, (lengste gearinstillinger?)

da skal bilen visstnok dra på bakhjula i starten og fortsette som en reint hælvete bortover banen.

Noen sier de når over 3000km/h.

Si ifra hvis du greier det!!

Selv har jeg toppfart rekord på 360km/h+ trur jeg.

Med min "go'bil" en Skyline R34 GT-R V-SpecII, med 1073HK og noen feite OZ felger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noen som har fått Escudo'en til å gå over 570 uten juks og andre biler?

Det har jeg! :)

Skulle gjerne ha fått tak i et bilde av det også, men har ei kamera eller noen mulighet for å låne.

Det hele foregår på testbanen, 1 runde machine test med max speed. Den drar på bakhjulene de første 100 meterne.:eek:

Er det noen som får den til å gå foretere, så gi tips.

All drivers were made for the road. The road was made for me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Er på 41% nå, mye artig i garasjen! :cool:

Vant min første Formel1 bil idag Polyphony001 med 830hk trur jeg.

Testa også litt med Escudon, men klarte FAEN ikke å få den til å dra på bakhjula og sånn! HVORDAN!!! :D

Det jeg gjorde var:

trimma til 1830hk, stilte minimum downforce foran, max bak, lengste gearutveksling. men det skjedde ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje verdt å streve etter 100% completed, det skjer ingenting utenom at du vinner ein Polyphony "formel 1 bil" og har du spillt så langt har du sansynligvis vunne ein slik ein fire-fem gongar allerede... Siste løpet mitt, endourance i Tokyo, vant ein Polyphony, fedig med endourance samtidig, vant ein Polyphony, ferdig med GT mode, vant ein Polyphony, 100% ferdig, vant ein POLYPHONY, ka faen sku eg med alle desse bilane, hadde jo minst 6 frå før.....

Men er jo eit artig spel då!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by menace

Det er ikkje verdt å streve etter 100% completed, det skjer ingenting utenom at du vinner ein Polyphony "formel 1 bil" og har du spillt så langt har du sansynligvis vunne ein slik ein fire-fem gongar allerede... Siste løpet mitt, endourance i Tokyo, vant ein Polyphony, fedig med endourance samtidig, vant ein Polyphony, ferdig med GT mode, vant ein Polyphony, 100% ferdig, vant ein POLYPHONY, ka faen sku eg med alle desse bilane, hadde jo minst 6 frå før.....

Men er jo eit artig spel då!!

Men har du testa ALLE de artige bilene i spillet? Trimma og mekka alle sammen. Testa å drifte med alle RWD bilene osv ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett ja... var ferdig med det i vinter, ein kompis låner det no, så eg har ikkje spelt på ei stund!

Litt lei etter å ha spelt i nokk timar!

Tenkte eg sku henta da heim igjen no, friska opp igjen kjøreferdighetane litt!

Polyphony 001 er den raskaste, Polyphony 002 har turbo og er ikkje lika rask.

Med full downforce på toyota gt-1 og liknande bilar, vill han når du kjører fort ta nedi veien og lage eit gnist-show bak bilen...

Topptrimma Mercedes CL600, er litt artig å kjøre, fin til heftig drifting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider