Rune-xc99 Skrevet Mai 29, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2023 XC90 2006 modell. Tror kabelen til panser låsen har hoppet av. Ønsker tips til hvordan man kan komme fremt til låsen når panseret er lukket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielberg301 Skrevet Mai 30, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2023 På grunn av utformingen av panserlåsen på Volvo XC90 2006-modellen er det dessverre ikke mulig å få tilgang til låsen når panseret er lukket. Den eneste måten å gjøre dette på er å åpne panseret og deretter koble til kabelen til panserlåsen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-xc99 Skrevet Mai 30, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2023 Tja. Nå er jo panseret lukket og jeg må få det opp uten å sage hull i panseret, så jeg må finne en vei under fra. Det burde gå å komme til om jeg fjerner slangen fra intercooleren til EGR, men jeg får prøve dette i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-xc99 Skrevet Mai 31, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2023 Jeg kan nå melde at det går fint å åpne panserlåsen, selv om kabelen ikke virker. Jeg festet en bremsekabel til sykkel (En slik som har en metallklump i enden) til en stang., Jeg løftet opp bilen litt og så brukte jeg hodelykt for å kunne se, så fikk jeg festet kabelen til utløseren og dermed var det bare å dra i kabelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg