Gå til innhold

Video: RC Bil drifting

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

rcdrift.jpg

Dette er høyre bakdekket fra ca 1min 22sek i filmen. Syns ikke det ser ut som no gummidekk hvertfall, men ser ikke helt hva det er selv. Noen som har forslag?

Har gått med tanken om å konvertere 4x4 til RWD driftbil lenge nå, så tror jeg gjennomfører nå veldig snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke skumgummi blitt slitt istykker nesten med en gang? Syns ikke helt det ser ut som det heller på bildet.

Ligner litt mer på no plastaktig syns jeg. Akkurat som om de har slipt ned veggene på felgene så de er flate også tredd på no plast av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår