Gå til innhold

er det fortjent ??? Mishandlet i 12 timer etter biltyveri

Ranger emnet

pumpedyse

Anbefalte innlegg

Mishandlet i 12 timer etter biltyveri

En 23 år gammel mann ble mishandlet og truet i 12 timer etter at han stjal en bil i slutten av mars. Seks personer, flere av dem med tilknytning til motorsykkelklubben Bandidos, er siktet i saken.

Mishandlingen skjedde 25. mars i år, skriver VG. 23-åringen erkjenner at han stjal en bil. Dermed havnet han i konflikt med en gruppe menn.

Gjerningsmennene skal først ha slått og sparket ham bevisstløs i en garasje. Han fikk knust høyre hånd og fingre med en stor stein. Venstre øye ble alvorlig skadd etter slag. I tillegg ble han truet med at han skulle skytes i beinet, og han ble slått og sparket i ryggen.

Mannen forteller selv til VG at han ble kastet ned i en jordkjeller og låst inne. Først mange timer senere kom han seg løs og kom seg til sykehus.

- Vi ser svært alvorlig på denne saken og har satt inn store ressurser i etterforskningen av den. For oss fremstår volden som et resultat av torpedovirksomhet etter en bakenforliggende tvist, sier politiadvokat Hilde Almåsstø ved Agder politidistrikt til VG.

Seks menn, to av dem med tilknytning til motorsykkelklubben Bandidos, er siktet for mishandlingen. En av dem har erkjent delvis straffskyld.

link til siden

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article786764.ece

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fornuften sier at dette ikke var særlig bra gjort mot biltyven, men det føltes sikkert sinnsykt godt for bandidos gjengen og jeg ønska selv å banke dritten ut av de som brøyt seg inn i bilen min. Det var det non andre som fikk sjansen til, så jeg syns de hadde fått nok og i tillegg hadde jeg fått tinga de stjal tilbake jeg.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten ønske jeg hadde turt å gjøre sånn med han som stjal den forrige bilen min og det svinet som snitta opp cab´en.... Men har nok ikke det... Hater tjuver så jævlig at jeg har ingen medfølelse for han stakkaren som stjal den bilen...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Kommer jo litt ann på bilen ja...

Men regner med de synes det var fortjent.... :)

Jeg hadde iallfall gjort det samme....

Vet om et noen biler her med klistremerke som det står protected by Bandidos eller noe på...

Ikke lurt å røre de bilene.

:rolleyes:

Så mye innbrudd og tyveri det er på Hadeland, så kan det være smart og skaffe seg et slikt merke :)

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater tjuvradder så inn i granskauen.

Siste innbruddsforsøk i varebilen min kosta meg nesten 4000 kr i oppretting.

Tok ingenting, bare ødelegge litt..... :mad:

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ofte folk som er høyt på lista på gatebil som vet mye om biltyveri.. flere der som hadde fortjent litt av hvert..

ett par timer med litt hadde vært greit etter noe slikt, men hva med andre forbrytelser, hvor hardt skal de straffes??

:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig sier jeg bare. Skulle ha skutt jævelen og! Samme faen hvordan bil det er, biltyver skulle vært brent på åpen gateangry

Hei bandidos sier jeg bare:D

Kokærætsjæ

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider