Gå til innhold

er det fortjent ??? Mishandlet i 12 timer etter biltyveri

Ranger emnet

pumpedyse

Anbefalte innlegg

Originally posted by TG1

biltyver synes jeg virkelig ikke er verdt å erstatte med noe som helst ;)

Mener du det? Sånn helt seriøst? Eller sier du det for å være kul?

Bilen din er en ting, du har forsikring på den, du får alt tilbake.. Tyven får ikke tilbake handa si..

JEG FORSVARER IKKE AT TYVEN STJELER BILER, men jeg liker IKKE mishandlingen!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Hvilken bil? :)

En bil er en gjenstand, et menneske er et vesen.. Gjenstander kan man erstatte, det kan man ikke med mennesker..

tja, ei hand er jo bare ei hand? vi kan jo også innføre kapping av hender ved tyveri. Setter fort en stopper for gjengangere :D

det er faktisk en av de få tingene som funker nede i midtøsten eller hvor de kapper av hender av tyver...

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du det? Sånn helt seriøst? Eller sier du det for å være kul?

Bilen din er en ting, du har forsikring på den, du får alt tilbake.. Tyven får ikke tilbake handa si..

JEG FORSVARER IKKE AT TYVEN STJELER BILER, men jeg liker IKKE mishandlingen!

hvis du skal være med på leken må du tåle steken ;)

jeg mener det helt seriøst ja.. biltyver kunne gjerne vært halshogd,begravd levende eller.no for min del...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent man får alt tilbake. Er jo ikke alltid det lønner seg å bruke forsikring heller. Tap av bonus o.l. Så lenge folk gjør noe ulovlig, får de tåle en trøkk!

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ikke igjen det den er verdt.

Er du heldig så får kranglet deg til listeprisen om de ikke finner en bagatell til å ta deg på.

Får ikke igjen det du har kosta på den eller den tiden du har brukt på den.

Koster du på en bil 250' og bruker 1000 timer på den hva får du igjen om den blir borte da.... Ikke noe i nærheten....

Drapsgrunn spør du meg. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

tja, ei hand er jo bare ei hand? vi kan jo også innføre kapping av hender ved tyveri. Setter fort en stopper for gjengangere :D

det er faktisk en av de få tingene som funker nede i midtøsten eller hvor de kapper av hender av tyver...

I Saudi-Arabia kapper de av hånda di hvis du f.eks. stjeler et eple... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne topicen får meg til å huske den saken som var i Aust-agder et sted, Vennesla tror jeg. Var vel noe med at et par biltyver var på vei til å bryte seg inn i en bil på en gård, og da de som eide gården så dette løp faren i huset ut for å stanse dem, men til ingen nytte så ble han bare dyttet vekk, og biltyvene fikk starta bilen osv, og begynte å kjøre avgårde. Men i det som skjedde da faren ble dyttet vekk, er at sønnen i huset hentet rifla si. Og da sønnen kom ut av huset og så faren ligge evt på bakken og at bilen kjørte bortover, så tok sønnen å fyra av et par runder mot bilen. Som resulterte i at den ene biltyven ble truffet og blødde ihjel. Sønnen ble siktet etterpå, og vet ikke om han har blitt dømt enda

Det er en stund siden det skjedde, stod i vg osv

Er helt sikkert noen feil i detaljene over med tanke på at jeg skriver bare det mins jeg husker.

Men etter min mening iallefall, så fikk biltyvene akkurat som fortjent. Og at sønnen idet hele tatt ble sikta, og at han antagelig vil få en straff på ett par år i fengsel er helt sykt etter min mening.

Rettsystemet her i norge er for å beskytte de som er kriminelle!

Kriminelle som blir tatt får faen meg flere rettigheter og goder enn offeret!

Bare mitt syn på ting

Robin

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får meg bil igjen så vil nok komme til å være glad i den som om det faktisk var en venn..

Man får jo følelser for en bil på lik linje med mennesker mener jeg da.. Så, velfortjent etter min mening!

Det finnes jo de som gir bilene sine navn og..;)

-92 Audi 90 2,0E

x-86 Ford Sierra 2,0 L (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider